تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750985
شناسه : 3750985
تاریخ :
الگونمایی سامانه امداد زائر با موضوع محرم و اربعین در کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- یکشنبه‌های الگونمایی این هفته محفلی برای روایت«سامانه امداد زائر» به ابتکار«محمد ضیائی» از فعالان فرهنگی اجتماعی حلقه‌های میانی در کرمانشاه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه‌های الگو نمایی محفلی برای روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی و گروه‌های فعال مردمی در موضوعات و عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌رود.

از مشخصه‌های اصلی حلقه‌های میانی آن است که اضافه بر کنشگری خود، در پی انتقال دانش و تجربه به دیگر ظرفیت‌های مردمی و به میدان آوری آنان به میدان کنشگری یا به عبارتی تکثیر این الگوها در طریق حل مساله است.

یکشنبه‌های الگونمایی فرصتی است تا دیگر فعالان فرهنگی اجتماعی این امکان را پیدا کنند تا الگوی (نوع و نحوه) فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

این اشتراک اطلاعات میان فعالین فرهنگی موجب گردآوری مجموعه‌ای از ایده‌ها، طرح‌های موفق میدانی و تهیه بانک اطلاعاتی از اقدامات میدانی مؤثر فعالین فرهنگی است تا ضمن اطلاع از اقدامات یکدیگر و از دانش و تجارب یکدیگر بهره ببرند.

«سامانه امداد زائر»

یکشنبه‌های الگونمایی در سی امین نشست خود در راستای «معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی» به موضوع «سامانه امداد زائر» پرداخته است.

محمد ضیایی در این قسمت به معرفی «سامانه امداد زائر» در استان کرمانشاه به عنوان یک الگوی موفق می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند یکشنبه ۲۸ مرداد ماه از ساعت ۲۰ این قسمت را به صورت آنلاین از طریق آدرس ذیل مشاهده کنند.

https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam

الگونمایی سامانه امداد زائر با موضوع محرم و اربعین در کرمانشاه