تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3750963
شناسه : 3750963
تاریخ :
تراکتوری‌ها از داشتن این ستاره ناامید شدند اقتصاد ایران: باشگاه تراکتور مذاکرات خود برای خرید یک ستاره جدید را به خوبی پیش برد اما این انتقال ناگهان منتفی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: محمد باداموسی نامی است که در روزهای گذشته صفحات هواداری تیم فوتبال تراکتور  را به خود اختصاص داده و موردتوجه طرفداران تیم تبریزی بوده است. آنها با اشتیاق کامل اخبار پیرامون خرید این بازیکن را پوشش دادند و امید زیادی هم به خرید این بازیکن داشتند.

البته در عین حال به نظر می‌رسد مدیران باشگاه نیز همچون هواداران علاقه زیادی به استخدام باداموسی داشتند که فصل گذشته در لیگ عربستان عملکرد خوبی را از خود نشان داد و دروازه النصر را هم باز کرده بود.
این مهاجم فصل گذشته به صورت قرضی در تیم الحزم عربستان حضور داشت اما تحت‌قرارداد تیم کوکاریکی صربستان بود و این باشگاه این بار میخواست او را به صورت قطعی بفروشد؛ تمایلی که با درخواست تراکتور، این معامله را به لحظه جوش خوردن نزدیکتر می‌کرد.

اما آنطور که خبرنگار ما از نماینده این بازیکن کسب اطلاع کرده، باوجود توافق کامل طرفین برای امضای قرارداد، در لحظه آخر مهاجم گامبیایی زیر میز زده و قرارداد را امضا نکرده است.

به نظر باشگاه تراکتور در ۴۸ ساعت گذشته  موفق شد به توافق کامل با این بازیکن و باشگاهش دست یابد و  در حالی که ایجنت او منتظر امضای قرارداد و ارسال آن به باشگاه تراکتور بود، باداموسی به او پیغام داد که دوست ندارد در لیگ ایران بازی کند.
باشگاه تراکتور در مورد مهاجم خارجی تمام تلاش خود را می‌کند تا خبری به بیرون درز نکند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که سرخپوشان تبریزی بعد از پاسخ منفی مهاجم بلند قامت گامبیایی، علاوه بر اینکه نیم نگاهی به تغییر نظر او دارند، وضعیت چند مهاجم دیگر را هم ارزیابی کرده و به دنبال خرید بازیکن موردنظر خود هستند.
البته تراکتور در این مدت با چندین مهاجم معرفی‌شده مذاکره کرده اما هر بار در لحظه آخر چیزی مانع از انتقال شده است، موضوعی که البته باعث دلسردی مدیران باشگاه پرهوادار تبریزی نمی‌شود و آنها هرطور که شده قصد دارند مهاجم موردنظر اسکوچیچ را به تبریز بیاورند.