تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750958
شناسه : 3750958
تاریخ :
بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی کنگان بر اساس افق ۱۰ ساله حانمایی شود اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه کنگان گفت: بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی کنگان بر اساس افق ۱۰ ساله حانمایی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی صبح یکشنبه در دیدار رئیس و مدیران بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات درمانی در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ضروری است.

وی با تشکر از تلاش‌های مجموعه درمانی افزود: افزایش خدمات بویژه استفاده از نیروی انسانی کارآزموده و متخصص و نیز تجهیزات مناسب درمانی می‌تواند رضایت بخشی مردم را افزایش دهد.

امام جمعه کنگان در پایان عنوان داشت: هم دولت (بویژه دانشگاه علوم پزشکی) و هم شرکت‌های مستقر در منطقه و هم خیرین با کمک به قطب درمان جنوب زمینه کاهش مسائل و مشکلات بیمارستان را فراهم نمایند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت به مصوبه احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهر کنگان در دولت شهید رئیسی اشاره و گفت: نظر بسیاری از دلسوزان اینست جانمایی بیمارستان بر اساس افق چند ده ساله باشد.

وی افزود: ما ضمن تاکید بر تسریع در اجرایی شدن این مصوبه تقاضا داریم از هر گونه کار شتابزده و بدون برنامه اجتناب شود.

در این نشست رئیس و مدیر داخلی و معاون بیمارستان امام خمینی کنگان ضمن تقدیر از حمایت مادی و معنوی امام جمعه کنگان، به بیان برخی از مسائل و مشکلات بیمارستان پرداخته و بر ضرورت عزمی همگانی برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات تاکید کردند.