تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3750956
شناسه : 3750956
تاریخ :
خدمت رسانی مواکب پدافند هوایی ارتش تا دهم شهریور به زائران اربعین اقتصاد ایران: معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: خدمت رسانی مواکب پدافند هوایی ارتش تا دهم شهریور به زائران اربعین حسینی در مرزهای مهران و تمرچین ادامه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: مجموعه پدافند هوایی ارتش همگام با سایر سازمان‌ها و مبادی مربوطه در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین امام حسین (ع) تمامی ظرفیت‌ها و بسترها را به کار گرفته و حضوری پر رنگ در نقاط مرزی (مهران و تمرچین) کشورمان داشته است.

امیر سرتیپ خوش قلب ارائه خدمات بهداشتی، پزشکی و غذایی را بخشی از فعالیت‌های معاونت آماد و پشتیبانی این نیرو در جهت خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران اسلامی دانست و افزود: با گرفتن گزارش روزانه از مواکب اربعین و اقدامات در حال انجام بحمدالله شاهد وضعیت مطلوب و رضایت بخشی هستیم.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با مبادی مربوطه آشپزخانه سیار این نیرو پدافند هوایی روزانه با پخت بیش از هزار پرس غذا میزبان زائران ارجمند امام حسین (علیه السلام) است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: خدمت‌رسانی مواکب پدافند هوایی ارتش تا دهم شهریور به زائران اربعین حسینی در مرزهای مهران و تمرچین ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اذعان داشت: تیم اعزامی اداره بهداشت و درمان پدافند هوایی ارتش با تجهیزات پیشرفته و کادر درمان متخصص حضوری فعال و مستمر داشته و روزانه آماده ارائه خدمات پزشکی از جمله خدمات دارویی توسط داروخانه سیار، ثابت و خدمات اتاق عمل سیار برای عمل‌های سبک به زائران عزیز است.