تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3750947
شناسه : 3750947
تاریخ :
خرید جدید استقلال در آستانه جدایی! اقتصاد ایران: یکی از خریدهای عجیب و جدید استقلال به زودی از این باشگاه جدا خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال درحالی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را با برتری ۲ بر یک در قزوین پشت سر گذاشت که بدون شک درخشش کاپیتان این تیم در درون دروازه، بیشترین کمک را به آبی‌پوشان در راه کسب نخستین ۳ امتیاز فصل جدید کرد.

هرچند در این مسیر حسینی موفق به کلین‌شیت نشد و روی ضربه پنالتی دقایق آخر بازی دروازه‌اش باز شد اما بدون شک عملکرد خیره‌کننده این گلر ملی‌پوش بیشترین تاثیر را در کسب این پیروزی خارج از خانه ایفا کرد تا جایی که این دروازه‌بان بعد از این مسابقه در بسیاری از سایت‌هایی که تیم هفته را انتخاب می‌کنند به‌عنوان دروازه‌بان هفته معرفی شد. نکته قابل توجه اینکه استقلالی‌ها درحالی فصل را آغاز کرده‌اند که در هیچ پستی به اندازه درون دروازه با ترافیک مواجه نیستند و پیش‌تر نیز در گزارشی در این خصوص به این امر اشاره شد و از حضور 5 دروازه‌بان تحت قرارداد با تیم نکونام خبر دادیم. در آن زمان با وجود دروازه‌بان بوسنیایی–مقدونیه‌ای به نام ودران کیوسفسکی، استقلال 4 دروازه‌بان دیگر هم داشت که تحت قرارداد این باشگاه بودند. بر همین اساس و با اضافه شدن سینا سعیدی‌فر که به صورت قرضی از این تیم جدا شده بود، سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و محمد جوادکیا چهار دروازه‌بان استقلال بودند که به همراه گلر بوسنیایی جمع دروازه‌بان‌های این تیم را در پیش‌فصل تشکیل می‌دادند.

 به تازگی درباره آخرین وضعیت دروازه‌بان بوسنیایی از قول یک مدیر استقلالی به این موضوع اشاره کردیم که این باشگاه در حال حاضر در رابطه با این بازیکن مسئولیتی ندارد؛ چراکه فقط درباره قراردادهایی که ثبت می‌شود این مسئولیت ایجاد می‌شود و آبی‌ها مسئولیتی در قبال قرارداد ثبت نشده نخواهند داشت. ضمن اینکه این بازیکن به تازگی از یکی از لیگ‌های خارجی پیشنهادی دریافت کرده و به‌زودی احتمالا از استقلال جدا خواهد شد. حالا در رابطه با این گلر بوسنیایی نیز اخبار متفاوت و جدید دیگری شنیده می‌شود. بر همین اساس، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پیشنهاد خارجی این دروازه‌بان به یکی از کشورهای همسایه ایران مربوط می‌شود؛ هرچند گویا به تازگی یکی دو تیم ایرانی نیز برای جذب کیوسفسکی اعلام آمادگی کرده‌اند.

در این مورد شنیده می‌شود این دروازه‌بان بیشتر تمایل دارد تا در کشورمان به کار خود ادامه داده و در صورتی که پیشنهادهای تیم‌های لیگ برتری جدی باشد، به‌طور قطع او لیگ ایران را برای ادامه فعالیت انتخاب خواهد کرد. نکته قابل توجه اینکه درباره این بازیکن برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند بعد از اینکه گلر بوسنیایی در کشور ترکیه و اردوی استقلال حضور پیدا نکرد و از سوی دیگر مسئولان باشگاه به وی اعلام کردند با توجه به شرایط پیش‌آمده قصد دارند او را به تیمی دیگر منتقل کنند تا به صورت قرضی بازی کند، این بازیکن هم بعد از دریافت این پیام به مسئولان استقلال اعلام کرده تحت هیچ شرایطی در تیم دیگری بازی نمی‌کند و تنها برای استقلال به میدان خواهد رفت. با انتشار این خبر، این‌طور مطرح شد که استقلالی‌ها یا باید این دروازه‌بان را در لیست خود ثبت کنند یا اینکه تمام مبلغ قراردادش را برای فسخ پرداخت کنند.

این درحالی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد این دروازه‌بان با رد این اخبار که علیه وی منتشر شده بود، به تازگی در جمعی اعلام کرده: «همان‌طور که در صلح و صفا با استقلال توافق کردم با صلح و صفا هم از این تیم جدا خواهم شد و بعید است در این مسیر مشکلی پیش بیاید.» درباره شرایط این دروازه‌بان شنیده می‌شود وضعیت او برای انتخاب تیم آینده‌اش نهایتا تا پایان هفته نهایی خواهد شد.

پ