تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3750881
شناسه : 3750881
تاریخ :
تداوم حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان اقتصاد ایران: ارتش رژیم صهیونیستی در حملات جدید خود چندین منطقه و خانه در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان همچنان ادامه دارد.

خبرنگار اسپوتنیک در لبنان گزارش داد که نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شهرک «کفرحمام» در جنوب لبنان هدف قرار داده و در نتیجه این حمله، پوشش گیاهی موجود از «کفرحمام» تا «راشیا الفخار» آتش گرفته است.

همزمان با وقوع این آتش‌سوزی‌ها، اطراف شهرک «کفرشوبا» در جنوب لبنان از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی گلوله‌باران شد.

بر اساس گزارش خبرنگار اسپوتنیک در جنوب لبنان، شهرک‌های «مرکبا»، «عیترون» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان نیز هدف حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرنگار المنار نیز از برخورد ۴ گلوله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به پوشش‌های گیاهی شهرک «مرکبا» در جنوب لبنان خبر داد.

المنار گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «الطیبه» و «رب الثلاثین» را با گلوله‌های توپخانه و گلوله‌های ممنوعه فسفری هدف قرار داده است که در نتیجه این حملات، محل‌های هدف قرارگرفته دچار حریق شده‌اند.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در مرکز شهرک مرزی «الضهیره» واقع در بخش غربی نوار مرزی جنوب لبنان خبر داد.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یکی از رزمندگان مقاومت اسلامی به نام «حسین ابراهیم کساب» (ملاک) متولد سال ۱۹۸۹ میلادی از اهالی شهرک «طیردبا» و از ساکنان شهرک «برج شمالی» در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.