تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3750816
شناسه : 3750816
تاریخ :
مذاکره سپاهان با هافبک سابق فوتبال فرانسه/ انزونزی وارد اصفهان شد اقتصاد ایران: اصفهان- استیون انزونزی ۳۵ ساله، هافبک میانی سابق تیم ملی فوتبال فرانسه ساعاتی پیش برای انجام مراحل پایانی مذاکراتش با تیم فوتبال سپاهان وارد اصفهان شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، استیون انزونزی برای انجام مراحل پایانی مذاکراتش با سپاهان، ساعاتی پیش وارد اصفهان شد.

هفته‌های گذشته شایعه مذاکره اصفهانی‌ها با استیون انزونزی هافبک فرانسوی سابق رم به گوش می‌رسید، اما آمدن این ستاره فرانسوی به سپاهان در هاله‌ای از ابهام بود.

انزونزی متولد ۱۵ دسامبر ۱۹۸۸ است و بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ برای تیم ملی جوانان فرانسه ۶ بار میدان رفت. وی همچنین بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ میلادی در ۲۰ مسابقه به عنوان بازیکن هافبک با پیراهن تیم ملی فوتبال فرانسه بازی کرد. وی هیچ سابقه گل زنی برای تیم ملی فرانسه در کارنامه ندارد اما در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق به کسب قهرمانی جهان به همراه تیم ملی فرانسه شد.

مذاکره سپاهان با هافبک سابق فوتبال فرانسه/ انزونزی وارد اصفهان شد

انزونزی سابقه حضور در باشگاه‌های بزرگی مثل رم، گالاتاسرای و سویا را دارد و موفق به کسب قهرمانی در لیگ اروپا در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ با سویا شد.

این بازیکن فرانسوی در سه فصل اخیر به آسیا آمد و بعد از دو فصل بازی برای الریان قطر، فصل گذشته را در قونیه اسپور ترکیه سپری کرد و حالا در ۳۵ سالگی مورد توجه سپاهان قرار دارد.

سپاهان اصفهان با نهایی کردن این انتقال در حالی که یک هفته از شروع لیگ می‌گذرد می‌تواند بزرگترین انتقال تابستانی خود را با جذب این هافبک دفاعی یک متر و ۹۶ سانتی‌متری رقم بزند.