تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3750809
شناسه : 3750809
تاریخ :
القسام خطاب به علمای اسلام: از مصائب غزه بگویید اقتصاد ایران: گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی خطاب به علمای اسلام گفت که از شما انتظار می‌رود در خطبه‌های نماز جمعه در مورد آنچه در مسجد الاقصی، کرانه باختری و نوار غزه می‌گذرد صحبت کنید و از مصائب آن‌ها بگوئید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه در پیامی به علمای امت اسلامی گفت که این روزها ناامیدی را نه از سوی تشکیلات و حاکمان و نه از طرف همه مسلمانان، بلکه از سوی علما و وعاظ احساس می‌کنیم.

القسام در این پیام از سکوت علمای اسلامی انتقاد کرد و گفت که ترس از حکومت‌های ظالم، ناامیدی و رخوت را توجیه نمی‌کند.

القسام افزود: اگر جنگ مدت زیادی ادامه داشته باشد، این به معنای از بین رفتن ملت فلسطین و برچیده شدن دین در سرزمین عزیز مسلمانان است.

در ادامه این پیام آمده است که علما باید در صف مقدم مبارزه با جاهلیت باشند و انتظار می‌رود که علما نپذیرند که سیاست مداری باشند که مواضع خود را به مواضع حاکمیت مرتبط کرده‌اند.

القسام در ادامه گفت  انتظار می‌رود که با رهبری شما علما کمپین‌های همبستگی و راهپیمایی میلیونی در مقابل سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و ایالات متحده برگزار شود.

گردان‌های القسام جنبش حماس در این پیام خطاب به علما گفت: از شما انتظار داریم در خطبه‌های نماز جمعه در مورد آنچه در مسجد الاقصی، کرانه باختری و نوار غزه می‌گذرد، صحبت کنید و از مصائب آن‌ها بگوئید.

در این پیام آمده است که از شما علما انتظار داریم تیم‌هایی از اقتصاددانان را تشکیل دهید تا کمپین‌های تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی را رهبری کنند و به ترفندهای وحشیانه دشمن برای دور زدن این ترحیم‌ها توجه کنند و  راه‌های خلاقانه‌ای برای درهم شکستن محاصره اقتصادی تحمیل شده بر مردم غزه پیدا کنند.

القسام در ادامه این پیام آورده است که از علما انتظار می‌رود که تیم‌هایی تشکیل دهند که روایت‌های مقاومت را پخش کنند و دروغ‌های  اشغالگران را برملا سازند.

گران‌های عزالدین القسام در پایان خطاب به علمای اسلام اعلام کرد که ما باید عهد ببندیم که در این مسیر سخت و دشوار باقی بمانیم تا سرزمین و اماکن مقدسه را آزاد کنیم.

انتهای پیام/