تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3750783
شناسه : 3750783
تاریخ :
اییلیت هشاحر در آتش خشم حزب الله/ناتوانی آتش نشانان اسرائیلی+فیلم اقتصاد ایران: منابع صهیونیستی اعلام کردند که به دنبال حملات موشکی حزب الله همچنان شهرک اییلیت هشاحر در شمال فلسطین اشغالی در حال سوختن است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ساعاتی پس از هدف قرار گرفتن اییلیت هشاحر در شمال فلسطین اشغالی از سوی رزمندگان حزب الله این منطقه همچنان می سوزد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که منازل ردیف نخست در شهرک اییلیت هشاحر به سبب عدم ناتوانی آتش نشانان این رژیم در مهار آتش سوزی که بر اثر موشکهای حزب الله ایجاد شده، تخلیه شده اند.

این درحالی است که پیش از این حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن به ویژه در شهرک الکفور که شماری شهید و زخمی از غیرنظامیان با تابعیت سوری برجای گذاشت، مقاومت اسلامی لبنان امروز شنبه شهرک اییلیت هشاحر را هم به فهرست آتشین خود افزود و برای اولین بار آنرا با کاتیوشا موشکباران کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از ۱۰ مورد آتش سوزی خبر دادند که در شهرک های مشمار هایردن، ایلییت هشاحر و محتایم در نتیجه حمله موشکی اخیر از لبنان رخ داده است.