تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3750770
شناسه : 3750770
تاریخ :
اعلام ۱۲۸۰ پرواز برنامه‌ای و فوق العاده به فرودگاه امام (ره) اقتصاد ایران: مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: حدود یک هزار و ۱۸۰ پرواز برنامه‌ای و حدود ۱۰۰ پرواز فوق‌العاده تا این لحظه به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امروز (شنبه ،۲۷ مردادماه) در حاشیه آئین آغاز عملیات اربعینی حسینی و سالگرد تدفین شهید گمنام در فرودگاه امام با اشاره به اینکه حدود یک هزار و ۱۸۰ پرواز برنامه‌ای و حدود ۱۰۰ پرواز فوق‌العاده تا این لحظه به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام شده، گفت: با توجه به اعلام روز افزون پروازها به شهر فرودگاهی، پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۳۲۰۰ پرواز تا پایان عملیات اربعین حسینی انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام در ادامه تاکید کرد: از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر هواپیماها با حدود ۱۰ تا ۱۲ مسافر کمتر پرواز می‌کنند اما از ساعت ۱۶ محدودیتی در تعداد مسافر برای اعزام وجود ندارد.

چلندری تصریح کرد: میانگین تأخیر پروازهای اربعین تا این لحظه ۱۳ دقیقه است که مربوط به ترافیک فرودگاه نجف و تأخیرات عملیاتی می‌شود و ۱۴ شرکت داخلی و دو شرکت خارجی در عملیات اربعین امسال به زوار خدمت رسانی می‌کنند.