تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3750768
شناسه : 3750768
تاریخ :
۸۰۰ دستگاه هیوندای کونا آماده ورود به بازار ایران اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (کی‌تی‌ال KTL)، بازوی واردات کرمان موتور که در واردات و ارائه خدمات خودروهای هیوندای در بازار سابقه طولانی دارد، سه هزار خودروی هیوندای را آماده ورود به بازار کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (کی‌تی‌ال KTL)، نماینده رسمی شرکت هیوندای موتور کره جنوبی در ایران که در دور جدید واردات خودرو در سال گذشته تاکنون دو هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده است، از عرضه سه هزار دستگاه خودرو در مدل‌های مختلف در ماه آینده خبر داد. خودروهای هیوندای کونا، اکسنت، الانترا و توسان، خودروهایی است که قرار است بزودی توسط شرکت کی‌تی‌ال KTL به بازار عرضه شود.

شرکت KTL، بازوی واردات کرمان موتور که در عرضه خودروهای هیوندای کره جنوبی، سابقه طولانی دارد و در ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات این خودروها پیشتاز است، قرار است چهار مدل از جدیدترین خودروهای هیوندای را به بازار عرضه کند.

نماینده رسمی شرکت هیوندای موتور کره جنوبی، سه هزار خودرو در مدل‌های کونا Kona، الانترا Elantra، اکسنت Accent و توسان Tucson را به بازار عرضه خواهد کرد. با ورود و عرضه این مدل خودروها، می‌تواند رقابت جدیدی میان خودروهای جدید وارداتی در بازار خودروهای وارداتی شکل بگیرد.

800 دستگاه کونا آماده ورود به بازار
هیوندای کونا Hyundai Kona یکی از محصولات جدید شرکت کی‌تی‌ال KTL است که قرار است بزودی 800 دستگاه از آن در کنار سایر مدل‌های نامبرده شده، وارد رقابت در بازار خودروهای واردتی شوند. شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو با عرضه سه هزار خودروی هیوندای جدید در بازار، وارد فاز جدیدی از فعالیت و رقابت در بازار خودروهای وارداتی خواهد شد.

نسل اول هیوندای Kona در سال 2017 رونمایی شد و در ابتدا پلتفرم مشترکی با هیوندای I30 داشت. نسل دوم این خودرو که شرکت KTL آن را وارد بازار ایران می‌کند، در سال 2022 در مدل‌های بنزینی، هیبریدی و تمام برقی وارد بازارهای جهانی شد و از این حیث خودرو نسبتا جدید با امکانات و تجهیزات به‌روزی محسوب می‌شود.

نسخه بنزینی این کراس اوور، به طور کلی در بخش طراحی ظاهری، سبک طراحی نوین و در عین حال جسورانه را دنبال می‌کند. در طراحی این خودرو جزئیات زیادی را می‌توان مشاهده کرد که باعث جذابیت‌های ظاهری این خودرو شده است.

موتور بنزینی هیوندای کونا 2024 یک پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی، از سری پیشرانه‌های Smart Stream گروه هیوندایکیا است. موتور این خودرو می‌تواند روی هم رفته 147 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده CVT مخصوص گروه هیوندای کیا، موسوم به IVT، به چرخ‌های جلو منتقل کند.

هیوندای کونا دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر 100 کیلومتر، 7.35 لیتر که با توجه به حجم موتور این خودرو عدد بسیار خوبی است و از نقات قوت آن نسبت به رقبا به شمار می‌آید.

شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو، نماینده رسمی شرکت هیوندای در ایران با هدف فروش و ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری تولیدی و وارداتی شرکت هیوندای از ابتدای سال 1397 فعالیت خود را شروع کرده است.

شرکت KTL، بازوی واردات کرمان موتور با دارا بودن شبکه نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور و پیاده سازی استانداردهای بین‌المللی شرکت هیوندای و برخورداری از پرسنل فنی و ستادی مجرب و آموزش دیده در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات به مالکین کلیه خودروهای توزیع شده هیوندای در ایران است. همچنین تأمین قطعات یدکی اصلی از شرکت هیوندای موتور کره جنوبی توسط این شرکت انجام می‌شود.