تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3750766
شناسه : 3750766
تاریخ :
حمله حزب الله به اییلیت هشاحر +فیلم/ کشته و زخمی شدن اشغالگران اقتصاد ایران: حزب الله اعلام کرد که برای اولین بار اییلیت هشاحر را موشکباران کرده و آنرا به آتش کشیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنمش به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن به ویژه در شهرک الکفور که شماری شهید و زخمی از غیرنظامیان با تابعیت سوری برجای گذاشت، مقاومت اسلامی لبنان امروز شنبه شهرک اییلیت هشاحر را هم به فهرست آتشین خود افزود و برای اولین بار آنرا با کاتیوشا موشکباران کرد.

همچنین حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در المرج با پهپادهای انحاری هدف قرار داد و شماری از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

همزمان رسانه صهیونیستی واللا از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در حمله حزب الله به الجلیل خبر داد و حال او را وخیم گزارش داد.

یدیعوت آحارونت نیز از زخمی شدن دو نظامی این رژیم در حمله موشکی حزب الله به مسکاف عام در اصبع الجلیل خبر داد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از اصابت ۱۰ موشک به الجلیل خبر داد.

برخی منابع صهیونیست نیز اصابت ۵۵ موشک به شمال این رژیم از لبنان اشاره کردند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از ۱۰ مورد آتش سوزی خبر داد که در شهرک های مشمار هایردن، ایلییت هشاحر و محتایم در نتیجه حمله موشکی اخیر از لبنان رخ داده است.