تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3750665
شناسه : 3750665
تاریخ :
فرود اضطراری هواپیمای حامل معاون ترامپ/ بوئینگ دوباره حادثه آفرید اقتصاد ایران: هواپیمای معاون نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی‌بیست، هواپیمای حامل جی دی‌ونس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به دلیل نقص فنی، در میلواکی مجبور به فرود اضطراری شد.

تیلور ون‌کرک، سخنگوی ونس در بیانیه‌ای به دیلی‌بیست اعلام کرد: خلبان مطلع شد که درب هواپیما درست عمل نمی‌کند. پس از اعلام موقعیت اضطراری، هواپیما (ترامپ فورس ۲) به میلواکی بازگشت. به محض برطرف شدن نقص فنی، هواپیما به سمت برنامه‌ریزی‌شده (سینسیناتی) عازم شد.

این هواپیما یک فروند بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ است که ۲۲ سال از تولید آن می‌گذرد. ترامپ نیز هفته گذشته با مشکلی مشابه روبه‌رو و بوئینگ ۷۵۷ حامل وی، به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد.

ونس در دپارتمان پلیس میلواکی بار دیگر به مساله ورود مهاجران به آمریکا پرداخت و درباره سیل مهاجران غیرقانونی به این کشور هشدار داد. او و ترامپ این مساله را یکی از شعارهای انتخاباتی خود قرار داده و متعهد شده‌اند که در صورت پیروزی در انتخابات، مهاجران را به طور دسته جمعی از آمریکا اخراج خواهند کرد.

معاون ترامپ در سخنرانی خود در میلواکی مدعی شد که حضور گسترده مهاجران و تشکیل مناطق قومی در آمریکا، به افزایش نرخ جرم و جنایت در این کشور منجر می‌شود و در توجیه ادعای خود به فیلم «دارودسته‌های نیویورکی» محصول سال ۲۰۰۲ اشاره کرد.