تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3750654
شناسه : 3750654
تاریخ :
امیدواری به بازی کردن طارمی برای اینتر در هفته اول سری آ اقتصاد ایران: تیم فوتبال اینتر در هفته اول سری آ در حالی به مصاف «جنوا» خواهد رفت که مهدی طارمی را به دلیل مصدومیت نمی تواند در ترکیب اصلی داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته اول رقابت های سری آ ایتالیا شنبه ۲۷ مرداد آغاز خواهد شد و در یکی از مهم ترین دیدارها، تیم فوتبال اینتر ایتالیا که مهدی طارمی را در اختیار دارد و مدافع عنوان قهرمانی در فصل گذشته است باید در نخستین دیدار خود به مصاف «جنوا» برود.

این دیدار قرار است ساعت ۲۰ به میزبانی جنوا برگزار شود. این تیم فصل گذشته رده یازدهم جدول را به خود اختصاص داده بود.

اینتر با کسب بیستمین اسکودتو و حک کردن ستاره دوم بر روی پیراهن مشکی و آبی خود عنوان قهرمانی فصل گذشته را به دلچسب ترین شکل ممکن به دست آورد و رقیب میلانی خود را کاملاً از دور رقابت کنار گذاشت.

در فصل گذشته، لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام ستاره های اینتر در خط حمله بودند و سیمونه اینزاگی به لطف توانایی های آنها در کارهای هجومی توانست تیمش را به قهرمانی برساند.

امیدواری به بازی کردن طارمی برای اینتر در هفته اول سری آ

اینتر در اولین بازی تدارکاتی خود به مصاف لوگانو رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید. طارمی در این دیدار یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند. این مهاجم ایرانی پنج روز بعد عملکرد خوب خود را تکرار کرد و در پیروزی ۲ بر ۱ مقابل پرگولتسه هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

سومین برد اینتر مقابل لاس پالماس در ۲۷ جولای به دست آمد که با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. طارمی در این دیدار دو بار گلزنی کرد.

طارمی در سه دیدار بعدی تیمش به دلیل مصدومیت فرصت بازی پیدا نکرد و اینتر هم نتوانست در غیبت او نتایج قابل قبولی کسب کند. تساوی یک به یک برابر پیزا، شکست ۲ بر صفر از الاتحاد عربستان و تساوی یک به یک با چلسی حاصل کار این تیم بدون طارمی بود.

اینزاگی در این فصل مهدی طارمی را به عنوان مهاجم در اختیار خواهد داشت. طارمی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل توانست در ۳ دیدار ۵ گل برای اینتر به ثمر رساند و شروع درخشانی برای این تیم داشته باشد. اما مصدومیت جزئی در اردوی پیش فصل موجب شده است حضور او در دیدار امشب در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

به نظر می رسد طارمی تنها غایب در ترکیب اصلی اینتر برای این دیدار نباشد و پیوتر زیلینسکی، استفان دی وریج، تاجون بوکانان و مارکو آرناوتوویچ دیگر بازیکنانی هستند که اینزاگی آنها را در دیدار برابر جنوا در اختیار نخواهد داشت. با این وجود احتمال این که طارمی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بیاید وجود دارد چرا که او در فهرست ۱۸ نفره اینتر برای این بازی قرار دارد.

ترکیب احتمالی جنوا:
گولینی; دی وینتر، بانی، واسکز; سابلی، فرندروپ، بادلج، تورسبی، مارتین؛ مسیاس، ویتینیا

ترکیب احتمالی اینترمیلان:
سامر; پاوارد، آسربی، باستونی; دامفریس، بارلا، چالهان اوغلو، مخیتاریان، دیمارکو؛ تورام، مارتینز