تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3750637
شناسه : 3750637
تاریخ :
حماس: نتانیاهو وقت‌کشی می‌کند اقتصاد ایران: رئیس دفتر روابط ملی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که نتانیاهو با مذاکرات در حال وقت‌کشی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «حسام بدران» رئیس دفتر روابط ملی در جنبش حماس اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با مذاکرات در حال وقت‌کشی است و آمریکا نیز همچنان از این رژیم حمایت و پشتیبانی می‌کند.

بدران اظهار داشت که فلسطینی‌ها به آنچه که در سند دوم جولای مورد توافق قرار گرفته، پایبند هستند و این طرحی است که اسرائیلی‌ها تحت حمایت آمریکا و با تکیه بر سخنرانی بایدن و پس از آن قطعنامه شورای امنیت ارائه دادند.

رئیس دفتر روابط ملی در جنبش حماس گفت که حماس و گروه‌های فلسطینی بر توقف جنگ و نسل‌کُشی علیه ملت فلسطین اصرار دارند.

در همین راستا، غازی حمد، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نیز شامگاه جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرد: نتانیاهو مذاکرات دوحه را به شکست کشاند و پیشرفتی حاصل نشده است.

حمد اظهار داشت که سخن گفتن از مذاکرات و همزیستی و صلح با دشمن کاملاً کذب و بی اساس است و ملت‌های عربی باید سکوت خود را شکسته و برای همبستگی با ملت فلسطین به پا خیزند.

عضو دفتر سیاسی حماس گفت که طی قرن‌های گذشته تا این اندازه شاهد عربده‌کشی صهیونیست‌ها نبوده‌ایم. او افزود: مردم غزه 40 هزار شهید داده‌اند و ملت‌های عربی در صورتی که به پا خاسته و دست به تظاهرات بزنند، چیزی را از دست نمی‌دهند.

انتهای پیام/