تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3750576
شناسه : 3750576
تاریخ :
اذعان تل‌آویو به تبانی نظامیان صهیونیست با شهرک‌نشینان اقتصاد ایران: جنایت تازه شهرک نشینان صهیونیست علیه ساکنان کرانه باختری که واکنش‌های جهانی را نیز به دنبال داشته حواشی جدیدی پیدا کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فلسطین الیوم، روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد که بنا به اذعان مسئولان رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم با شهرک نشینانی که به روستای جیت واقع در شرق قلقیلیه در کرانه باختری حمله ور شدند تبانی کرده بودند.

بر اساس گزارش این روزنامه، نتایج تحقیقات نشان می‌دهد نظامیان صهیونیست بعد از مدت کوتاهی از آغاز حمله شهرک نشینان صهیونیست به این منطقه رسیدند اما کاری برای بازداشت شهرک نشینان یا توقف حملات آنها انجام ندادند.

لازم به ذکر است در یکی از تازه‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین، شمار قابل‌توجهی از شهرک‌نشینان ضمن حمله به روستایی در کرانه باختری، یک فلسطینی را به شهادت رساندند. این تعرض واکنش جدی مقاومت را به دنبال داشت. جنبش جهاد اسلامی از حمله به روستای جیت به عنوان اعلان جنگ علیه مقاومت یاد کرده است.

صدها شهرک‌نشین صهیونیست، خانه‌ها و خودروهای فلسطینی‌ها را در روستایی در کرانه باختری اشغالی به آتش کشیدند. ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که عصر پنجشنبه شهرک‌نشینان که برخی از آن‌ها نقاب به صورت داشتند، هنگام حمله به روستای جیت در نزدیکی شهر نابلس از سنگ و کوکتل‌مولوتف استفاده کرده‌اند. حمله شهرک‌نشینان دست‌کم به شهادت یک فلسطینی به نام رشید محمود سده منجر شد.