تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750534
شناسه : 3750534
تاریخ :
امسال تولیدات خبری و رسانه ای در پیاده روی اربعین افزایش می یابد اقتصاد ایران: مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش گفت: اعضای این موکب تمام وقت و توان خود را به‌کار می‌گیرند تا تولیدات خبری و رسانه‌ای بیشتری در پیاده روی اربعین حسینی امسال در کربلا داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یونس فتحی، شامگاه جمعه در جمع اعضای این موکب اظهار داشت: موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش از سال ۱۴۰۲ فعالیت رسمی خود را در راستای فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی آغاز کرد.

وی از تدوین و انتشار دو کتاب سه زبانه در شمارگان ۶۰ هزار نسخه توسط موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش خبر داد و بیان کرد: کتاب چهل حدیث نورانی از حضرت سیدالشهدا علیه السلام به‌شکل جیبی و کم‌حجم و کتاب همایش جهانی اربعین به در قطع پالتویی را منتشر کرده‌ایم که در مرزهای شرقی و موکب‌های ایرانی و عراقی در کربلای معلی توزیع می‌شود.

فتحی، از حضور خبرنگاران، مستندسازان، فعالان فرهنگی و مترجمان در موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش سخن به‌میان آورد و ابراز داشت: کارگروه‌هایی در حوزه‌های مختلف ازجمله مستندسازی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، سایت و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی از مواکب، فرهنگی و اجتماعی در موکب عطش ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان خاستگاه مواکب است، تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات و سفر اربعین میراث سردار حاج‌قاسم سلیمانی است.

مسؤول موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش افزود: اعضای موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش تمام وقت و توان خود را به‌کار می‌گیرند تا تولیدات بیشتری در حوزه خبری و رسانه‌ای اربعین امسال داشته باشیم.