تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3750482
شناسه : 3750482
تاریخ :
برنامه کاربردی ««همیار اربعین » را نصب کنید + جزییات اقتصاد ایران: برنامه کاربردی همیار اربعین توسط سازمان حج و زیارت منتشر شد و زائران اربعین حسینی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: برنامه کاربردی همیار اربعین منتشر شد و زائران اربعین حسینی ۱۴۰۳ می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن همیار اربعین با امکانات متنوعی همچون راهنمای اماکن، جانمایی مواکب، جانمایی پایگاه‌های راهنمایی زائرین و امور گمشدگان، امکان ثبت افراد و اشیا گمشده، بخش ادعیه و، اعمال، بخش ثبت لحظه‌ها، بخش رسانه اربعین شامل ده‌ها مداحی صوتی از مداحان مختلف، نقشه شهرهای زیارتی کربلا - نجف - کاظمین و سامراء، چک لیست سفر، امکان تعریف هم گروهی، ارسال پیامک رایگان و… برای زائران قابل استفاده است.

همچنین لینک دانلود برنامه https://cafebazaar.ir/app/com.hamyarzaer.arabaeen است و زائرانی که اکنون در عراق به سر می‌برند، سیم کارتشان خاموش است و امکان دریافت پیامک تأیید ورود را ندارند در آخرین نسخه برنامه امکانی به برنامه اضافه شده است که می‌توانند انتخاب کنند که کد تأیید در پیام رسان بله برایشان ارسال شود.