تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750472
شناسه : 3750472
تاریخ :
پلمب در انتظار واحدهای صنفی متخلف در کرمانشاه طی ایام اربعین اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین، از پلمب واحدهای صنفی متخلف در این استان طی ایام اربعین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه واحدهای صنفی استان کرمانشاه طی ایام اربعین زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی قرار دارند، اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته با شروع ماه صفر و سفرهای اربعینی طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه ایام اربعین در کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح از ۲۲ مرداد سال جاری آغاز شده و تا ۱۶ شهریورماه مصادف با پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را کنترل هدفمند بازار با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان دانست و گفت: برخی واحدهای صنفی به دلیل افزایش تقاضا طی این ایام اقدام به افزایش خود سرانه برخی از اقلام کالاهای اساسی خوراکی از قبیل برنج، حبوبات، روغن، گوشت، قند، شکر و … می‌کنند.

شاهی تاکید کرد: طی این ایام به صورت ویژه بازار از ورودی زوار به این استان در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی مورد رصد تعزیرات حکومتی قرار خواهد گرفت.

پلمب نتیجه اصرار در تخلف توسط واحدهای صنفی متخلف طی ایام اربعین

وی تصریح کرد: در صورت تخلف واحد صنفی طی ایام اربعین، رسیدگی‌ها خارج از نوبت و با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

به گفته شاهی، در مواردی که اصرار و تکرار تخلف توسط واحد صنفی صورت بگیرد، برخوردها جدی‌تر و قاطع‌تر خواهد شد و پلمب، نصب پارچه و جریمه‌هایی با بازدارندگی زیاد خواهیم داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین گزارشات مردمی خارج از تشریفات و در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی افزود: تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در راستای اجرای این طرح‌ها، با راه‌اندازی اکیپ‌های گشت مشترک با هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی و با بازرسی‌های میدانی از اصناف برخورد احتمالی با تخلفات به ویژه گران فروشی و احتکار را در محل اجرا خواهد کرد.

شاهی گفت: مردم می‌توانند در هر لحظه از شبانه‌روز با استفاده از سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ شکایات و گزارش‌های خود را ثبت کنند تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آنها برسد.