تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3750409
شناسه : 3750409
تاریخ :
باد نگذاشت بازی کیفیت داشته باشد/ برای آسیا دو مشکل بزرگ داریم اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به وزش باد در دیدار برابر شمس آذر گفت: این اتفاق باعث شد کیفیت فنی بازی تحت تاثیر قرار بگیرد و به همین خاطر نمی توانم در مورد مسایل فنی صحبت کنم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از برتری ۲ بر یک شامگاه جمعه تیم فوتبال استقلال مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته نخست لیگ بیست و چهارم گفت: وزش باد نیمه اول را تحت تاثیر قرار داده بود و نمی توان در مورد آن صحبت کرد. البته در نیمه دوم هم تاثیرگذار بود که بیشتر به ضرر ما شد. ما قصدی برای بازی مستقیم نداشتیم اما حریف این هدف را داشت.

وی با بیان این که نمی تواند در مورد کیفیت فنی بازی صحبت کند ادامه داد: با این که چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما همه بازیکنان تلاش کردند تا به پیروزی برسیم. بازی سختی بود و از این که سه امتیاز را گرفتیم به هواداران تبریک می گویم.

نکونام در مورد غیبت چند بازیکن تیمش از جمله بلانکو گفت: براساس موردی که باشگاه به من اعلام کرده قرارداد بلانکو الحاقیه دارد که باید به خاطر این موضوع تاسف خورد. دو روز قبل متوجه شدیم که این بازیکن نمی تواند قراردادش را ثبت کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در دیدار تیمش مقابل شمس‌آذر گفت: خیلی خوب بود، چون اشتباهی صورت نمی‌گیرد. با حضور VAR‌ اشتباهات خیلی کم می‌شود. داور خوب قضاوت کرد و این سیستم هم به کیفیت داوران و هم فوتبال ما کمک می‌کند.

نکونام در مورد نداشتن ورزشگاه برای حضور استقلال در لیگ نخبگان آسیا گفت: علاوه بر ورزشگاه مشکل سقف بودجه نیز داریم. ما برای حضور در لیگ نخبگان با این دو مشکل بزرگ مواجه هستیم. بازی شباب الاهلی مقابل الغرافه را ببینید که چقدر کیفیت فنی بازیکنان بالا بود. النصر و الهلال عربستان هزینه می‌کنند که نتیجه بگیرند. ما خیلی حرف زدیم و امیدوارم تصمیماتی بگیرند که به سود فوتبال ایران باشد. اگر تصمیمی بگیرند که به سود فوتبال ما باشد، خودم دفاع می‌کنم. این تصمیم‌ها واقعاً ضربه می‌زند.

وی در مورد جذب بازیکنان پرتعداد در فصل نقل و انتقالات و دغدغه اش برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی گفت: ما بازیکنی نگرفتیم، الان با بازیکن گرفتن در حال جبران کردن هستیم. تیم‌های دیگر چهار پنج بازیکن نیاز دارند و ۱۰ بازیکن می‌گیرند. ما تازه به آنها رسیده‌ایم.

جواد نکونام ادامه داد: از نقل‌وانتقالات این فصل راضی هستم، ولی اینکه می‌گویید یار زیاد داریم باید بگویم هنوز از دو سه تیم با اختلاف عقب هستیم. این تیم باید با هر مربی یارگیری کند. تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. نفراتی باید جذب شوند که سال‌ها به استقلال خدمت کنند. هولدینگ و احمد شهریاری زحمت کشیدند تا این بازیکنان را بگیریم، ولی هر فصل باید بازیکن گرفته شود تا تیم شرایط خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد این که «آیا قول قهرمانی می‌دهید؟»، گفت: من خودم عاشق این هستم که جام بگیرم، ولی هیچ مربی قول نمی‌دهد. مثل سال گذشته قول می‌دهیم تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.