تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3750402
شناسه : 3750402
تاریخ :
حمله گسترده پهپادی حزب الله به مقر گردان‌های زرهی رژیم صهیونیستی اقتصاد ایران: حزب الله لبنان علاوه بر حمله پهپادی گسترده به مقر گردان‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «راویه»، سه مقر نظامی این رژیم را در پایگاه «العاصی» و دو شهرک «المطله» و «نطوعه» هدف قرار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی لبنان از حمله پهپادی به مقر فرماندهی گردان‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی و سه حمله دیگر با موشک‌های هدایت شونده و سلاح مناسب به مواضع نظامی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله در خصوص این حملات آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و خانه‌های آنها در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز جمعه با مجموعه‌ای از پهپادهای انفجاری مقر گردان‌های زرهی تیپ۱۸۸ ارتش رژیم اشغالگر را در پادگان «راویه» هدف قرار دادند. پهپادها با دقت به محل تجمع و استقرار افسران و نظامیان صهیونیست اصابت کرد و به آنها تلفات قطعی وارد کرد.

حزب الله همچنین ساعت ۱۷:۳۵ به وقت محلی پایگاه «العاصی» ارتش اشغالگر را به صورت مستقیم با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داد.

رزمندگان مقاومت اسلامی در عملیاتی دیگر با سلاح مناسب به مقرهای مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی «نطوعه» حمله کردند.

حزب الله در چهارمین عملیات و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به شهرک کفرکلا، مقرهای مورد استفاده ارتش اشغالگر را در شهرک نظامی «المطله» با سلاح مناسب هدف قرار داد.