تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3750393
شناسه : 3750393
تاریخ :
جنگ اعصاب، زندگی در اسرائیل رافلج کرده/حزب‌الله قوی‌ترازهمیشه است اقتصاد ایران: روزنامه «الاخبار» چاپ لبنان به نقل از معاریو نوشت: جنگ اعصابی که ایران و حزب الله پیش از واکنش نظامی به راه انداخته‌اند، حیات اجتماعی در سرتاسر «اسرائیل» را فلج کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در سایه ادامه وضعیت هراس و تنش صهیونیست‌ها از بیم پاسخ ایران و حزب الله به جنایت‌های تروریستی «اسرائیل»، یک رسانه لبنانی گزارش داد که جنگ اعصاب زندگی صهیونیست‌ها را در اراضی اشغالی را به طور کامل فلج کرده است.

«الاخبار» یکی از رسانه‌های لبنانی نزدیک به مقاومت اسلامی لبنان در گزارشی از سرزمین‌های اشغالی نوشت: «اسرائیل» ده روز متمادی است در لاک دفاعی جدید از ترس ایران و حزب الله فرو رفته است.

جنگ روانی که ایران و حزب الله برای آغاز شمارش معکوس برای هدف قرار دادن پایگاه‌های این رژیم شروع کرده‌اند، زندگی شهرک نشینان را در شمال، مرکز و جنوب فلج کرده است.

به گزارش الاخبار، آوی اشکنازی، روزنامه نگار معروف در گزارشی در روزنامه عبری «معاریو» نوشت: در سایه جنگ اعصابی که ایران و حزب الله ضد اشغالگران شروع کرده‌اند، اسرائیلی‌ها در یک دوره انتظار اعصاب خردکن و پرتنش به سر می‌برند و حیات اجتماعی با اختلال کامل مواجه شده است و این بخشی از استراتژی فرسایشی است که مقاومت علیه «اسرائیل» پیش می‌برد.

نشریه عبری «اسرائیل امروز»: نبرد موعود با حزب الله اجتناب ناپذیر است

ازسوی دیگر، «یهودا بالنگا» نیز در روزنامه «اسرائیل امروز» نوشت: «هر بحثی درباره عقب راندن حزب‌الله به منطقه بعد از رود لیتانی، به اتفاق آرا، بحثی بیهوده و مضحک است».

تحلیلگر عبری افزود: «هر گونه توافق سیاسی با دولت لبنان (در ازای سکوت از سوی حزب‌الله) مشابه قطعنامه آتش بس ۱۷۰۱، حتی اگر با تضمین بین‌المللی همراه باشد، صرفاً واقعه (جنگ) محتوم و گریزناپذیر را به تعویق خواهد انداخت.»

روزنامه‌نگار صهیونیستی ادامه داد: «حزب‌الله در هر صورت، به تقویت قدرت نظامی خود ادامه خواهد داد و با کسب تجربه از گذشته و در دور بعدی پاسخی به ضعف‌های خود در جنگ فعلی بیابد وآماده‌تر وارد نبرد خواهد شد»

تحلیلگر صهیونیستی در پایان به سران این رژیم هشدار داد که «اسرائیل» باید به فکر راه جدیدی باشد و تئوری حل و فصل در برابر حزب الله را کنار بگذارد.