تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3750366
شناسه : 3750366
تاریخ :
پیروزی مقتدرانه سپاهان مقابل چادرملو/ ۳ گل و ۳ امتیاز اقتصاد ایران: تیم های فوتبال سپاهان و چادرملو امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی شاگردان مورایس خاتمه یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و چادرملو در هفته اول لیگ برتر امروز جمعه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۹:۱۵ و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت امیر عرب براقی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان «ژوزه مورایس» به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، صالح حردانی (۱۵- کارت زرد) (۶۵- جواد آقایی پور) (۷۵- رضا اسدی)، برایان دابو، محمد کریمی (کارت زرد)، کاوه رضایی (۸۹- اسماعیل فلامرزی)، آریا یوسفی، وحدت هنانوف، محمدمهدی محبی (۶۵- رضا شکاری)، حسین گودرزی، محمدامین حزباوی (۶۰- کارت زرد) و محمد دانشگر

ترکیب چادرملو: حجت صدقی، سیروس صادقیان، محمد بختیاری، محمدحسین فلاح، محمد پاپی (۲+ ۴۵- کارت زرد) (۷۲- والاس آلمیدا)، هادی حبیب‌نژاد، علی طاهران (۶۱- کارت زرد)، محمد حسینی (۷۷- سعید محمدی فرد)، علی خدادادی (۶۵- علاالدین الدالی)، علی یحیی‌زاده و رضا دهقان (۷۲- متئوس سانتوس سوارس)

سپاهان در نیمه اول کاملاً توپ و زمین بازی را در اختیار داشت و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه میهمان خود تدارک دید اما هیچکدام از آنها سودی به همراه نداشت. در دقیقه ۵ پس از یک رفت و برگشت توپ به کاوه رضایی رسید و این بازیکن اقدام به شوت زنی کرد که با فاصله زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه ۹، آریا یوسفی که از سمت راست فرار کرده بود در موقعیتی تک به تک با حجت صدقی قرار گرفت اما نتوانست توپ را وارد دروازه کند و دروازه بان چادرملو آن را دور کرد. در دقیقه ۳۰، محمدمهدی محبی موفق به بازکردن دروازه چادرملو شد اما گل او به دلیل آفساید رد شد.

در نتیجه نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اولین گل سپاهان توسط رضایی

بازی در نیمه دوم برخلاف نیمه اول بسیار جذاب‌تر دنبال شد. در دقیقه ۵۴، آریا یوسفی در محوطه جریمه چادرملو نقش بر زمین شد و داور برای سپاهان پنالتی اعلام کرد که کاوه رضایی پشت توپ قرار گرفت و توانست گل اول بازی را برای شاگردان مورایس به ثمر برساند.

گل تساوی چادرملو توسط پاپی

بازیکنان چادرملو پس از دریافت گل، حملات خود را به سمت دروازه سپاهان بیشتر کردند و در دقیقه ۶۲، در یک رفت و برگشت توپ در بیرون محوطه جریمه به محمد پاپی رسید و او با یک ضربه روی پا و زیبا توانست گل تساوی تیمش را به زیبایی وارد دروازه سپاهان کند تا حساب کار یک بر یک شود.

بازیکنان سپاهان پس از دریافت گل تساوی بار دیگر صاحب توپ و زمین بازی شدند و در دقیقه ۶۴ ضربه سر کاوه رضایی به شکلی خطرناک از بالای دروازه چادرملو به بیرون رفت.

گل برتری برای سپاهان

در دقیقه ۶۹ محمد کریمی موفق شد روی پاس عرضی کاوه رضایی با شوتی آرام دروازه چادرملو را برای دومین بار باز کند.

گل سوم برای سپاهان توسط شکاری

در وقت های اضافه نیمه دوم، رضا شکاری موفق شد گل سوم را برای سپاهان به ثمر برساند تا این تیم در اولین بازی خود پیروزی پرگلی را تجربه کرده باشد.

در نهایت این بازی با برتری سه بر یک سپاهان به پایان رسید تا مورایس و شاگردانش فصل بیست و چهارم را با پیروزی آغاز کرده باشند.