تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3750357
شناسه : 3750357
تاریخ :
قائم‌مقام گوگل: تعداد اندکی از کاربران پیکسل، قبلا صاحب گوشی سامسونگ بوده‌اند اقتصاد ایران: ریک اوسترلو، قائم‌مقام گوگل، می‌گوید که تعداد کمی از دارندگان پیکسل، قبلاً گوشی سامسونگ داشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بنابر گزارش 9to5google، ریک اوسترلو، قائم‌مقام گوگل، در مصاحبه‌ای بیان کرد که تعداد بسیار کمی از کاربران پیکسل، قبلا گوشی سامسونگ داشته‌اند. این ادعا بسیار جالب است، چراکه سامسونگ از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در جهان است؛ به‌همین‌جهت تصور می‌شد که بسیاری از کاربران پیکسل قبلاً از گوشی‌های گلکسی استفاده می‌کردند.

اوسترلو در ادامه‌ی مصاحبه توضیح می‌دهد که کاربرانی که اخیراً گوشی‌ پیکسل را خریداری کرده‌اند، قبلاً کاربر برندهایی بودند که دیگر در بازار گوشی تولید نمی‌کنند؛ مثل بلک‌بری، نوکیا و ال‌جی، یا اینکه قبلا گوشی آیفون داشتند. او در ادامه گفت: «اما درنهایت، آنچه سعی داریم انجام دهیم، این است که سهم اندروید را به‌طور کلی افزایش دهیم و این هدف اصلی بخش توسعه‌ی گوشی گوگل است.»

قائم‌مقام گوگل در ادامه توضیح داد: «ما سعی می‌کنیم نوآوری، مشکلات و رقابت‌پذیری اندروید را بهبود ببخشیم. ما مطمئناً در فضای گوشی‌های هوشمند پریمیوم مشکلاتی داشته‌ایم که می‌خواهیم به آن‌ها، به‌طور کلی، رسیدگی کنیم. ما می‌توانیم مشکلات را برای تمام کاربرهایمان، در همه‌ی سطوح حل کنیم.»

جای تعجب نیست که بشنویم برخی از کاربران پیکسل، قبلا گوشی آیفون داشتند. گوگل از طریق بازاریابی و پیشنهادات جذاب تعویض گوشی، مدت‌هاست که کاربران آیفون را هدف قرار داده است. افزایش سهم گوشی‌های گوگل در ایالات متحده با خروج ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند، هم‌زمان بوده است. اوسترلو در طول مصاحبه‌اش به مشکلات در فضای گوشی‌های پریمیوم گوگل اشاره کرد، اما از پرداختن به این مشکلات، طفره رفت.

مقالات مرتبط
  • بخش هوش مصنوعی موتور جست‌و‌جوی گوگل دردسترس افراد بیشتری قرار گرفت
  • هوش مصنوعی «جمنای لایو» وارد گوشی‌های سامسونگ و گوگل شد

گوشی‌های پیکسل گوگل، مدت‌هاست که به‌دلیل عملکرد کلی ناامیدکننده نسبت‌به دستگاه‌های رقیب و همچنین آنتن‌دهی ضعیف، مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. بااین‌حال، گوگل برای رسیدگی به مورد دوم به‌دنبال یک تأمین‌کننده‌ی جدید برای مودم گوشی‌های خود است. همچنین انتظار می‌رود این شرکت در سال ۲۰۲۵، تأمین‌کننده‌ی تراشه‌ی خود را از سامسونگ به TSMC تغییر دهد و این می‌تواند منجر به افزایش عملکرد و عمر باتری گوشی‌های این شرکت شود.