تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750323
شناسه : 3750323
تاریخ :
پذیرایی قرارگاه مردمی اربعین قم از زائران ۳۵ ملیت اقتصاد ایران: قم- مسوول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: در طی ۸ سال گذشته این قرارگاه از ۳۵ ملیت پذیرای زائران اربعین حسینی بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قربانی کرم بعدازظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: قرارگاه مردمی اربعین قم امسال برای هشتمین سال فعالیت خود را آغاز کرده و تعداد ۱۵۰۰ نفر از خادمان به زائران اربعین حسینی در قم خدمت می کنند.

قربانی کرم بیان کرد: قرارگاه مردمی اربعین استان قم در طی ۸ سال گذشته از ۳۵ ملیت پذیرای زائران اربعین حسینی بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی اربعین استان قم از ۲۵ مرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرده و این خدمات تا ۲۰ شهریور ماه به زائران اربعین ارائه می‌شود.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم ابراز کرد: امسال در ۵۰ نقطه قم و در منازل و مواکب و امامزاده ها زائران اربعین اسکان داده می شوند و امامزاده شاه جمال قرارگاه مواکب زائران اربعین است.

قربانی کرم با اشاره به فعالیت های قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: در قرارگاه مردمی اربعین استان قم خدمات مختلفی از جمله اسکان پذیرایی مسائل بهداشت درمان فرهنگی به زائران اربعین ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: از ۲۰ مرداد تا ۲۵ مرداد ماه ۵ هزار و ۸۵۰ نفر علاوه بر زائران کشورمان از کشورهای ترکیه، افغانستان، میانمار و آذربایجان در مواکب قم اسکان یافته و خدمات اطعام و درمان دریافت کرده اند.