تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750295
شناسه : 3750295
تاریخ :
آزادگان عامل سربلندی و حافظ ناموس ایران اسلامی هستند اقتصاد ایران: مریوان_ امام جمعه مریوان گفت: آزادگان عامل سربلندی و حافظ ناموس ایران اسلامی هستند و باید قدردان زحمات و تلاش‌های این افراد باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ماموستا مصطفی شیرزادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مریوان به اهمیت عفاف و حجاب پرداخت و اظهار کرد: حجاب و عفاف زینت زن و مرد است و بانوانی که با بدحجابی وبی حجابی در جامعه ظاهر می‌شوند مرتکب گناه می‌شوند.

وی رعایت حجاب و عفاف را از تأکیدات پروردگار متعال دانست و گفت: برخی بانوان با ناآگاهی تصور می‌کنند بی حجابی نشانه شیک پوشی است درحالیکه حجاب و پوشش مناسب شرع و اسلام باید ملاک همه باشد.

امام جمعه مریوان همچنین به اهمیت اقامه نماز پرداخت و گفت: باید همه ما افرادی که اهل نماز نیستند را به سمت اقامه نماز هدایت کنیم.

ماموستا شیرزادی اذعان کرد: کسانی که در خواب غفلت هستند باید تا فرصت دارند توبه کنند و راه درست را در پیش بگیرند تا نزد خداوند سربلند باشند.

وی یادآورشد: باید به خدا پناه ببریم و از گناه دوری گزینیم چراکه هر لحظه ممکن است زمان مرگ ما فرا برسد و دیگر فرصتی برای جبران گناهان نباشد.

وی با بیان اینکه زمانیکه درهای رحمت الهی به روی بندگان گشوده می‌شود که به همدیگر رحم کنیم، افزود: باید تقوا پیشه کنیم تا در درگاه پروردگار سربلند باشیم.

امام جمعه مریوان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به داخل کشور اعلام کرد: آزادگان ما شکنجه‌های زیادی را تحمل کردند و امروز باید قدردان آنها باشیم چرا که موجب سربلندی همه ما شدند و ناموس و آبروی این کشور را حفظ کردند.

ماموستا شیرزادی اذعان کرد: باید نهادهای متولی قدردان زحمات آزادگان باشند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.