تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3750270
شناسه : 3750270
تاریخ :
پاورتویز مایکروسافت اکنون اپ‌های دلخواه‌تان را در ویندوز به‌طور خودکار اجرا و مرتب می‌کند اقتصاد ایران: مایکروسافت با ویژگی Workspaces در پاورتویز به کاربران کمک می‌کند محیط کاری خود را فقط با یک کلیک اجرا و سازماندهی کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مایکروسافت درحال کار روی قابلیت جدیدی به نام Workspaces برای مجموعه ابزارهای جانبی پاورتویز (PowerToys) ویندوز است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد مجموعه‌ای از برنامه‌ها را به‌طور خودکار اجرا و چیدمان آن‌ها را مطابق نیاز خود روی مانیتور سازماندهی کنید.

Workspaces در پاورتویز به شما این امکان را می‌دهد که چیدمان‌های مختلفی از برنامه‌ها ایجاد و آن‌ها را به‌صورت میانبر ذخیره کنید. با استفاده از این میانبر می‌توانید همه‌ی برنامه‌ها را به‌طور خودکار با چیدمان دلخواه اجرا کنید. این قابلیت از چندین مانیتور پشتیبانی می‌کند و می‌توانید برای کارهای مختلف، چیدمان‌های متفاوتی از برنامه‌ها بسازید.

قابلیت جدید Workspaces در پاورتویز ویندوز ۱۱
Microsoft

کانر پلانت، مدیر محصول مایکروسافت توضیح می‌دهد: «هدف اصلی Workspaces این است که فقط با یک کلیک به فضای کاری و جریان کاری خود دسترسی داشته باشید و کل دسکتاپ را فقط با یک کلیک سازماندهی کنید.»

مقالات مرتبط:
  • آموزش جامع استفاده از PowerToys؛ حرفه‌ای‌ها چطور از ویندوز استفاده می‌کنند؟
  • تماشا کنید: با PowerToys به کاربر حرفه‌ای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ تبدیل شوید

قابلیت جدید Workspaces به‌زودی با آپدیت PowerToys 0.84 ارائه خواهد شد و به‌نظر می‌رسد برای کاربران حرفه‌ای ویندوز که از مجموعه‌ی متنوعی از برنامه‌ها در چندین مانیتور استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی باشد.