تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750257
شناسه : 3750257
تاریخ :
اعزام ۳۲ اکیپ راهداری مرکزی به پایانه های مرزی کشور اقتصاد ایران: اراک- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: اعزام ۳۲ اکیپ راهداری این استان به پایانه های مرزی کشور برای خدمت رسانی به زائران حسینی و کابران جاده ای هدف‌گذاری شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز گذشته ۱۳ اکیپ عملیاتی شامل ۲۶ نفر توسط مجهزترین خودروهای سبک از ماشین آلات در اختیار، برای خدمت‌رسانی به زائران و کاربران جاده‌ای، رهسپار ایلام شدند.

وی افزود: در نظر داریم گروهی دیگر از راهداران استان را بر اساس اعلام نیاز استان ایلام، با ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین روز شنبه راهی استان ایلام کنیم تا در زمینه‌های مختلف در طول مسیر همچنین در پایانه‌های مرزی به زائران خدمت رسانی کنند.

اعزام ۳۲ اکیپ راهداری مرکزی به پایانه های مرزی کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی پیش بینی شمار گروه‌های اعزامی را ۳۲ اکیپ شامل ۷۰ تن از کارکنان این اداره کل در سراسر استان و ستاد مرکزی عنوان کرد و گفت: اکیپ‌های اعزامی در ۲ بخش راهداری و حمل و نقل ارائه خدمات خواهند کرد تا زائران استان مرکزی در حین بازگشت و ورود به پایانه مرزی برکت، در سریع‌ترین زمان ممکن توسط همکاران برای سوار شدن به ناوگان حمل و نقل تأمین شده، هدایت شوند.

جهانی گفت: همچنین ۵۴ اکیپ راهداری نیز در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی آماده خدمت رسانی به تمامی کاربران جاده‌ای خواهند بود.