تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750237
شناسه : 3750237
تاریخ :
ایمان و اعتقاد به خدا عامل مقاومت آزادگان اقتصاد ایران: بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: آزادگان با ایمان، توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) در برابر شکنجه‌های دشمن مقاومت کردند و اکنون الگوی مردم مظلوم جهان شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محسن مشرفی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آنچه که سبب شده تا آزادگان در آن دوران در برابر شکنجه‌های دشمن، سختی‌ها را تحمل و مقاومت کنند باور و اعتقاد، ایمان، توکل به خدا و توسل به ائمه بوده است.

وی همچنین به ۳۱ مرداد سالروز به آتش کشیده شدن هزار و ۵۰۰ متر از مساحت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این روز به نام روز مسجد نام گذاری شده است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: هر چه می‌گذرد رژیم صهیونیستی چهره پلیدش را بیشتر به دنیا نشان می‌دهد.

حجت الاسلام مشرفی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه باید در مقابل دشمنان یک حرکت تاکتیکی داشته باشیم گفت: رهبر معظم انقلاب بر مجازات اسرائیل تاکید دارند.

وی افزود: دشمنی رژیم صهیونیستی با مسجد، نشان دهنده عمق راهبردی در مدیریت و تربیت انسان‌ها و مقابله با استعمارگران دارد.

وی به روز صنعت دفاعی نیز اشاره کرد و افزود: بعد از پایان جنگ تحمیلی توجه به صنعت دفاعی مورد توجه ویژه قرار گرفت و اکنون صنعت دفاعی کشور به همت جوانان و رزمندگان سبب عزت ایران در سطح جهان شده است.