تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750235
شناسه : 3750235
تاریخ :
علت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بی تقوایی است اقتصاد ایران: بیله سوار - امام جمعه موقت بیله سوار گفت: علت بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنونی بی تقوایی در افراد است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد علی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار اظهار کرد: تقوا همچون سیستم ایمنی انسان را از آلودگی‌های متعدد رایج دنیوی نجات داده و سبب سعادت دنیوی و اخروی آن می‌شود.

وی به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی خود را مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستیم و باید در مناسبت‌های مختلف از رشادت‌ها و فداکاری‌های این بزرگواران و خانواده‌های معظم شهدا تجلیل و تقدیر کنیم.

امام جمعه موقت بیله سوار روز جهانی مساجد را یادآور شد و بیان کرد: باید جذاب سازی و شاداب سازی مساجد در اولویت برنامه ریزی دولتمردان قرار بگیرد و با برگزاری برنامه‌های متنوع با محوریت مساجد، زمینه حضور نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد پررنگ‌تر و باشکوه‌تر باشد.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به نحوه پاسخ جمهوری اسلامی ایران در ماجرای ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: مبنای اصلی این است که باید به تجاوز دشمن نسبت به خاک کشورمان پاسخ داده شود و این امر مسلم و قطعی است و در صورت عدم پاسخ متناسب، احتمالاً در آینده، دشمن دست از پا خطا کرده و خسارت‌های بزرگ‌تری به کشورمان تحمیل کند ولی نوع، کیفیت و زمان پاسخ حسب تصمیم ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا تعیین و اعمال خواهد شد.

خطیب موقت جمعه بیله سوار در پایان به بررسی برنامه‌های پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خطاب به نمایندگان و منتخبین ملت گفت: امروز در این برهه حساس کنونی کشور، وظیفه سنگینی بر عهده نمایندگان مجلس شورای اسلامی است تا با بررسی دقیق برنامه‌های وزرای پیشنهادی، در کنار تخصص، به تعهد و تقوای افراد معرفی شده دقت نمایند و به افرادی اعتماد کنند که در مقابل نفس خود بایستند و به دور از رانت و حزب و منافع شخصی صرفاً وقت خود را صرف حل مسائل و مشکلات کشور در حوزه مأموریت محوله کنند.