تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3750232
شناسه : 3750232
تاریخ :
اجرای ماموریت‌های اربعینی فراجا بهتر از سالهای قبل اقتصاد ایران: رئیس بازرسی کل انتظامی کشور گفت: در ارزیابی بازرسی، ماموریت امسال بهتر از سال‌های گذشته ماموریت اربعین در حال انجام است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از مرز شلمچه، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: یکی از طرح‌های بسیار مهم مناسبتی انتظامی کشور راهپیمایی اربعین حسینی است که محور امنیت زائران از مبدا تا مرز و بخشی در دیپلماسی مرزی و تعاملات مرزی درون کشور عراق به صورت ویژه دنبال می‌شوند.

وی با بیان اینکه از دیگر محورها روان‌سازی شدْ آمدی ترافیکی در محورهای مواصلاتی نزدیک به مرزها که با برنامه‌ریزی مشخص در حال انجام است، افزود: محور دیگر ماموریت پلیس پیشگیری از جرم با تمرکز بر سرقت است.

رئیس بازرسی کل انتظامی کشور گفت: حوزه مربوط به گذرنامه بخش بسیار مهمی است که در سال جاری با توجه به اپلیکیشن پلیس من و همچنین آمادگی که در این حوزه وجود دارد به خوبی در حال انجام است.

وی  با بیان اینکه مجموعه گزارش‌های نظارتی حاکی از این است ماموریت تا به امروز به احسن وجه در حوزه‌های روان‌سازی شد آمدی، تامین نظم و امنیت، گذرنامه و.. انجام شده است، گفت: همچنین تا به امروز مجموعه گزارش‌های نظارتی بازرسی کل فراجا حاکی از این است که همکاران حضور موثر، با برنامه و همه بخش‌هایی که مرتبط با با ماموریت اربعین هستند (یگان ویژه، مرزبانی، پیشگیری، اطلاعات، راهنمایی و رانندگی و ..) حضور فعال دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد:  در مجموع ارزیابی بازرسی، ماموریت امسال بهتر از سال‌های گذشته ماموریت اربعین در حال انجام است.

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه تیم‌های نظارتی در میدان حضور دارند، گفت: رسالت فلسفه وجود دستگاه نظارتی بازرسی فراجا کمک به تسهیل ماموریت، بهبود شرایط و ارتقاء انجام ماموریت است که قبل از شروع ماموریت، بازرسی در میدان حضور داشته و به طور مستمر ماموریت را در کنار سایر همکاران دنبال می‌کند.

انتهای پیام/735