تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750228
شناسه : 3750228
تاریخ :
مجلس در رای اعتماد به کابینه دولت وظیفه سنگینی دارد اقتصاد ایران: شفت- امام جمعه شفت گفت: مجلس در رای اعتماد به کابینه دولت وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد حکیمی گیلانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شفت با اشاره به درخشش ورزشکاران ایرانی در المپیک، اظهار کرد: کاروان ایران با حضور ۴۱ ورزشکار و کسب ۱۲ مدال در جایگاه نخست کشورها به جهت تعداد مدال به تعداد ورزشکار قرار گرفت که جا دارد از زحمات تمام ورزشکاران تقدیر شود.

خطیب نماز جمعه شفت در ادامه افزود: درخشش بانوان ورزشکار ایرانی در این مسابقات برگ زرینی به دفتر افتخارات دختران و بانوان این سرزمین اضافه کرد و این مایه افتخار تمام ایرانیان است.

امام جمعه شفت در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های زیاد کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف خصوصاً دستاوردهای نظامی و ساخت موشک گفت: تمام این پیشرفت‌ها و دستاوردهای به دست آمده مرهون مجاهدت شهدا، خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس است.

خطیب نماز جمعه شفت با اشاره به روز ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به کشور ادامه داد: به راستی این روز، روز بسیار بزرگی برای ملت ایران و فرزندان سلحشور آن است که ماه‌ها و سال‌ها در سلول‌ها و اردوگاه‌های پرشکنجه نیروهای بعثی صدام از همه ارزش‌ها و کمالات اسلامی و انقلابی دفاع کردند و با ورود پیروزمندانه خود به ایران اسلامی زیباترین صحنه نشاط و سرور و افتخار را خلق کردند.

وی با بیان اینکه آزادگان در دوران اسارت خود به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار ماندند، گفت: آنها در مسیر دفاع از وطن خود و با پشتوانه قدرتمند ایمان در دوران دفاع مقدس در سنگر اسارت مقاوم ایستادند.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید از دولت جدید حمایت کنیم، ادامه داد: نمایندگان مجلس با الهام از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی و رهنموده های رهبری در چارچوب وظایف قانونی خود برای استقرار دولتی کارآمد و پرانگیزه و متعهد به ارزش‌های اسلام و انقلاب بهره ببرند چرا که وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

وی همچنین با اشاره به مساله غزه و شهادت اسماعیل هنیه اضافه کرد: وعده مجازات سخت همواره سخت‌تر از وعده صادقی است که صهیونیست‌ها باید منتظر آن باشند.