تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750226
شناسه : 3750226
تاریخ :
ایجاد شبکه ملی مساجد در ملارد/۳۰ مسجد برای ۵۰۰ هزار نفر کافی نیست اقتصاد ایران: ملارد- امام جمعه ملارد از ایجاد شبکه ملی مساجد در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: وجود ۳۰ مسجد برای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت کافی نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی خوبانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملارد ضمن دعوت خود و دیگر نماز گذاران به تقوای الهی با بیان اینکه اربعین یک پدیده تمدنی و مایه تقویت سرمایه اجتماعی شیعیان است اظهار کرد: در راهپیمایی اربعین، همدلی، محبت و ایثار و فداکاری و خدمت و وفاق بین ملت دو کشور دیده می‌شود که آثار معنوی آن نیز برای شرکت کنندگان شگفت انگیز است.

خوبانی با بیان اینکه مسجد محل تربیت اسلامی، علم و معرفت، حل مشکلات مردم و هسته مقاومت فرهنگی و تربیتی است افزود: باید از این ظرفیت برای تربیت نیروهای مجاهد، وفادار، مؤمن، انقلابی و مدیران کارآمد استفاده شود.

وی از راه اندازی شبکه ملی مساجد در سطح شهرستان ملارد خبر داد و وجود ۳۰ مسجد برای جمعیت ۵۰۰ هزار نفری بخش مرکزی ملارد را از کمبودهایی برشمرد که باید برطرف شود چرا که مسجد آگاه ساز و تربیت کننده مسجدی است که فقط به باز بودن درب آن بهنگام اقامه نمازهای یومیه اکتفا نکرده و به فکر اصلاح وضعیت فرهنگی و اخلاقی جامعه باشد.

امام جمعه ملارد به هیأت امنا مساجد توصیه کرد با صبوری و داشتن برنامه، کارایی مساجد را ارتقا ببخشند.

خوبانی عنوان کرد: انتقام خون میهمان ما قطعی است و کیفیت آن با تدبیر و غافلگیرانه انجام خواهد شد و راهپیمایی اربعین هرسال باشکوه‌تر برگزار شده و زمینه ساز ظهور حضرت حجت عج را فراهم خواهد ساخت.