تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3750206
شناسه : 3750206
تاریخ :
شاسی‌بلند غول‌پیکر لینکلن Navigator 2025 معرفی شد؛ نمایشگر غول‌پیکر ۴۸ اینچی و ماساژور برای سرنشین‌ها [تماشا کنید] اقتصاد ایران: نویگیتور ۲۰۲۵، شاسی‌بلند لوکس و پرابهت لینکلن با انبوهی از امکانات رفاهی و فناوری‌های پیشرفته رونمایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

لینکلن، برند لوکس فورد، از مدل ۲۰۲۵ شاسی‌بلند پرچم‌دار و غول‌پیکر Navigator 2025 با تغییرات گسترده در طراحی داخلی و خارجی رونمایی کرد.

لینکلن برای رقابت بهتر با کادیلاک اسکلید، شاسی‌بلند جدیدش را با انبوهی از آپشن‌های لوکس و نمایشگر بزرگ ۴۸ اینچی در داخل کابین مجهز کرده است؛ البته موتور ۳٫۵ لیتری ۴۴۰ اسب بخاری V6 خودرو نسبت‌به مدل قبلی تغییری نکرده است.

نویگیتور به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۲۲ اینچی عرضه می‌شود؛ اما امکان سفارش رینگ‌های ۲۴ اینچی برای آن وجود دارد. با فعال‌سازی قابلیتی جدید به‌نام Rejuvenate نورپردازی محیط کابین، سیستم پخش عطر، سیستم تهویه و نمایشگر بزرگ کابین به‌همراه ماساژورهای صندلی با هم همکاری می‌کنند تا مطابق روحیه‌ی شما تجربه‌ای لذت‌بخش برایتان فراهم کنند.

نمای سه‌چهارم جلو خودرو لینکلن نویگیتور ۲۰۲۵
Lincoln
نمای جانبی خودرو لینکلن نویگیتور ۲۰۲۵
نمای سه‌چهارم عقب خودرو لینکلن نویگیتور ۲۰۲۵
نمای جلو خودرو لینکلن نویگیتور ۲۰۲۵

براساس بیانیه‌ی رسمی لینکلن، صندلی‌های ردیف اول و دوم به گرم‌کن، سردکن و ماساژور صندلی مجهز هستند. صندلی‌های ردیف سوم تنها از گرم‌کن بهره می‌برند. برای سرنشینان خودرو ۱۴ درگاه USB در نظر گرفته شده است.

فضای صندوق عقب قفسه‌های متعددی برای نگهداری وسایل دارد. دو نیمکت و یک میز نیز در صندوق عقب تعبیه شده تا در هنگام پارک بتوانید بیشترین بهره را از خودرو ببرید.

نمای داخل کابین خودرو لینکلن نویگیتور ۲۰۲۵
Lincoln
دکمه‌ی تنظیم صدا در خودرو لینکلن نویگیتور ۲۰۲۵ از نمای نزدیک
صندلی‌های خودرو لینکلن نویگیتور ۲۰۲۵
نمای داخل کابین خودرو لینکلن نویگیتور ۲۰۲۵

نویگیتور جدید با سیستم کمک‌راننده‌ی BlueCruise عرضه می‌شود که با کنترل فرمان، گاز و ترمز، امکان رانندگی خودکار در بزرگراه‌های آمریکا را فراهم می‌کند.

تیپ Black Label دو مدل جدید با نام‌های Enlighten و Atmospheric دارد که آپشن‌هایی مانند صندلی راننده‌ی قابل تنظیم در ۳۰ جهت را ارائه می‌دهد. فضای داخلی با چوب واقعی، چرم باکیفیت و دکمه‌ی کریستالی تنظیم صدا تزئین شده است.

مقاله‌ی مرتبط
  • کادیلاک شاسی‌بلند غول‌پیکر Escalade 2025 را معرفی کرد؛ قدرتمند، لوکس و حیرت‌انگیز

در نسخه‌ی Enlighten ترکیبی از رنگ‌ بژ و رنگ طوسی برای صندلی‌ها در نظر گرفته شده است. نسخه‌ی Atmospheric با صندلی‌های چرمی خاکستری، کف‌پوش‌های مشکی و جزئیات مسی متمایز می‌شود. هر دو نسخه به صندلی‌های کاپیتانی در ردیف اول و دوم و سیستم صوتی با ۲۸ اسپیکر مجهز هستند.

قیمت خودرو جدید لینکلن فعلا مشخص نیست؛ اما بعید نیست که قیمتی فراتر از ۱۰۰ هزار دلار داشته باشد.