تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750178
شناسه : 3750178
تاریخ :
نیروهای انتظامی و نظامی پای کار امنیت جامعه هستند اقتصاد ایران: شهرکرد-امام جمعه موقت شهرکرد گفت: پلیس، نیروهای انتظامی و نظامی پای کار امنیت جامعه هستند و حفاظت از نظام شکوهمند انقلاب اسلامی را انجام می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره حدیث به امام علی (ع) درباره روز بزرگداشت مسجد اظهار کرد: مسجد خانه خدا را گرامی بدارید و از آن استفاده کنید؛ مسجد خانه امید می‌باشد باید با برنامه‌های مسجد انس داشته باشید.

وی بیان داشت: برکات رفت و آمد به مسجد شامل تقویت اعتقادات و روحیه دینی می‌شود، عادات زشت و آلوده که گریبان گیر انسان می‌باشد برطرف می‌گردد، مسجد محل رحمت و نزول برکات خداوند است.

امام جمعه موقت شهرکرد درباره اینکه ۳ چیز در دنیا هست که در قیامت به خداوند شکایت می‌کند، گفت: مسجدی که اهالی مسجد در آن نماز نمی‌خوانند، عالمی که بین عده‌ای افراد نادان و نفهم گیر افتاده است و سومین مورد قرآنی که در جایی قرار دادند و کسی آن را قرائت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دو نعمت مجهول خداوند متعال امنیت و سلامت است و انسان قدر آن‌ها را نمی‌داند تصریح کرد: دختران جامعه ایران به قوانین حجاب و پوشش بی‌توجهی می‌کنند، باید قدردان امنیت جمهوری اسلامی باشند، زنان جامعه ما با امنیت کامل در این سرزمین راه می‌روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی یادآور شد: پلیس، نیروهای انتظامی و نظامی پای کار امنیت جامعه هستند و حفاظت از نظام شکوهمند انقلاب اسلامی را انجام می‌دهند.

وی با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای انتصاب سردار امجدیان به عنوان فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سردار با روحیه جدی و نشاط وارد این فضا شدند، این را به فال نیک می‌گیریم.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه برای ایجاد امنیت کامل در سطح ایران توقع از مردم و مسئولین داریم، مطرح کرد: از مردم توقع همراهی و مساعدت نیروی انتظامی برای شناسایی موارد آسیب زا و مواردی که خلاف امنیت و رفاه اجتماعی می‌باشد را داریم.

وی درباره توقع از مسئولین برای تأمین امنیت کشور افزود: هنگامی که نیروی مخل آسایش دستگیر می‌شود باید مکانی برای تربیت و معالجه این افراد وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد گفت: فکر ابرقدرتی آمریکا در فکر تمام ملت‌های جهان سوم وجود دارد و آنها از آمریکا می‌ترسند.

وی افزود: اقدام خلاف وجدان و انسانیت که اسرائیل غاصب انجام داد و اسماعیل هنیه را به شهادت رساند در واقع می‌خواهد ابرقدرتی خود را به گوش جهانیان برساند.

امام جمعه موقت شهرکرد یادآور شد: ملت ایران و رهبر عالیقدر در مقابل کشورهای زورگو مقاومت کردند و در این راه پیشرفت زیادی کردند؛ استوارتر از قبل این مسیر پر برکت را ادامه دهند تا با تدبیر و کیاست در موقعیت مغتنم برای حفظ آبروی اسلام و مسلمانان، عزت جمهوری اسلامی را به منصه ظهور برسانند.