تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750175
شناسه : 3750175
تاریخ :
مجلس کابینه پیشنهادی رییس جمهور را به دقت بررسی کند اقتصاد ایران: کرمان_ امام جمعه موقت کرمان از مجلس خواست با توجه به شرایط فعلی کشور و مهم بودن اقتصاد و معیشت مردم کابینه پیشنهادی رییس جمهور را به دقت بررسی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عرب پور، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان که در محل مصلای امام علی (ع) این شهر برپا شد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و اهمیت معیشت مردم گفت: رئیس جمهور کابینه خود را به مجلس معرفی کرده است که در بین وزرای پیشنهادی افراد باسابقه ای هم هستند که امید است نمایندگان با دقت، جدیت و به دور از هرگونه تعصب کابینه را انتخاب کنند تا دولت جدید کار خود را انجام دهد.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: در دوران دفاع مقدس، عزیزانی که در جبهه‌ها بودند عده‌ای شهید و جانباز شدند و عده‌ای هم به اسارت درآمدند که طول این اسارت برای افراد متفاوت بود.

وی به راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد و افزود: پیاده‌روی اربعین، نشان‌دهنده سبک زندگی پیش‌بینی شده برای زمان ظهور امام زمان (عج) است.

عرب پور، با اشاره به روز جهانی مسجد در تاریخ ۳۱ مردادماه گفت: این روز فرصتی است که در رابطه با جایگاه مسجد اقداماتی انجام شود اما وضعیت مساجد استان، مسجد تراز اسلامی نیست و همه مسئولان در این راستا دست در دست هم دهند.