تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750165
شناسه : 3750165
تاریخ :
انتقام از رژیم صهیونیستی سخت و دردناک خواهد بود اقتصاد ایران: ری- امام جمعه شهرری گفت: انتقامی سخت و دردناک در انتظار رژیم صهیونیستی است، مطمئناً این انتقام کوبنده خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ری ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی اظهار کرد: رهبری به زیبایی و درستی خطاب به آزادگان فرمودند شماها سخت‌ترین دوران را گذراندید، جوانی و زندگی باطراوت دوران شباب را در راه خدا دادید اما ضرر نکردید؛ چون با خدا معامله کردید.

وی با گرامیداشت روز جهانی مساجد بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) انقلاب را از مسجد شروع کرد و ما هم به تبعیت از رسول خدا انقلاب خود را از مساجد آغاز کردیم.

خطیب جمعه شهرری افزود: زنده نگه داشتن منبر و مجلس سیدالشهدا (ع) و مساجد اصل و اساس بقای نظام شکوهمند انقلاب اسلامی بوده و دشمن همواره در پی آسیب و حمله به این دو اصل مهم است.

امام جمعه ری گفت: مسجد پایگاه تهذیب نفس، تربیت و سیاست است و از نمازهای جماعت نمازهای جمعه شکل می‌گیرد و ائمه جماعات، هیئت امنا و پایگاه‌های بسیج باید با تعامل و وحدت مساجد را زنده و فعال نگه دارند، متأسفانه مساجد ما از جوانان خالی است و اگر کودکان، نوجوانان و جوانان ما در مساجد نباشند باید نگران نسل آینده باشیم.

وی سپس به رأی اعتماد مجلس به وزرای دولت چهاردهم در هفته جاری اشاره کرد و گفت: باید تعامل سازنده بین مجلس و دولت باشد، همچنین مقام معظم رهبری برای داشتن دولت در تراز نظام اسلامی ۱۰ ویژگی را بیان کردند که توجه به آنها به موفقیت دولت و مجلس در حل مشکلات کشور و مردم کمک می‌کند.

شاهچراغی سپس به جنگ غزه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در ۱۰ ماه با جنایات خود بیش از ۴۰ هزار شهید کودک، زن، جوان، پیر و فرزندان شیرخوار برجای گذاشت.

وی در ادامه به شهادت شهید «اسماعیل هنیه» اشاره کرد و گفت: انتقامی سخت و دردناک در انتظار رژیم صهیونیستی است، مطمئناً این انتقام کوبنده خواهد بود و در طول این دو هفته دلهره و اضطراب در میان اسرائیلی‌ها خواب را از آنها گرفته است.

امام جمعه ری گفت: جمهوری اسلامی با هوشمندی همان اول حمله را انجام نداد و آرامش را از آنها گرفته و این نگرانی از ۱۰۰ موشک بدتر است.