تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750145
شناسه : 3750145
تاریخ :
صنایع دفاعی اساسا یک صنعت انقلابی است اقتصاد ایران: زنجان-رییس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، گفت: صنایع دفاعی کشور در یک کلام اساسا یک صنعت انقلابی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید صدیق در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه امروز صنایع دفاعی کشور به طور کامل به یک حالت بازدارندگی تبدیل شده است، افزود: همین موضوع و توانمندی فرزندان غیور ایران اسلامی باعث شده تا دشمنان از تسلیحات نظامی وزارت دفاع هراسناک باشند.

وی با یادآوری اینکه تا به امروز مأموریت‌های مهمی از جمله مأموریت‌های پربادی پیشرفته به صنایع هوایی کشور سپرده شده است، اظهار کرد: همین مأموریت‌های پیشرفته باعث شده تا دشمن بیم زیادی از توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع دفاعی داشته باشد که بخش اعظمی از این نگرانی‌ها مربوط به صادرات این تسلیحات نظامی به سایر کشورها است.

صدیق با اشاره به اینکه وزارت دفاع در قالب شش صنعت به وظایف و تعهدات محول شده خود عمل می‌کند، تصریح کرد: همین مسوولیت‌های خطیر باعث شده است تا وزارت دفاع به یکی از سازمان‌های مهم و تأثیرگذار کشور تبدیل شود؛ چرا که این وزارتخانه مسؤولیت تأمین نیازهای نیروهای مسلح را عهده‌دار است.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه امروز صنایع دفاعی کشور به همت جوانان غیور این سرزمین به حالت بازدارندگی رسیده است، خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های مهم این سازمان مربوط به حوزه زیرسطحی و عرصه دریا است که در همین راستا شاهد حضور زیردریایی‌هایی چون فاتح و تندروهای شناور در دریاهای مختلف هستیم.