تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750085
شناسه : 3750085
تاریخ :
آزادگان نماد حرّیت و آزادگی در کشور هستند اقتصاد ایران: خرم‌آباد- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، تاکید کرد: آزادگان نماد حرّیت و آزادگی در کشور هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی در مراسمی که مناسبت سالروز ۲۶ مرداد با حضور آزادگان هشت سال دفاع مقدس فرماندهی انتظامی استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس عرصه آزمونی بود که برکات بسیاری را برای کشور داشت و خودباوری و تحولات مادی و معنوی را به همراه آورد.

وی افزود: آزادگان یکی از برکات دفاع مقدس هستند که از آزمایش‌های بسیار سختی عبور کردند و امروز نماد حرّیت و آزادگی در کشور هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، بیان کرد: نبرد بین خیر و شر همیشه وجود داشته است و کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا روایتی همیشه جاری در صحنه تاریخ است که یکی از نمودهای آن را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم‌.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی، عنوان‌کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین حاصل خون مبارک شهدا و تلاش‌های آزادگان و جانبازان بزرگ است و امیدواریم بازگشایی مسیر کربلا به قدس ختم شود و ما شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی باشیم.

وی ادامه داد: خانواده کسانی که فرزندانشان در دست رژیم بعث اسیر بودند هر شب، سختی‌های شب عملیات را تجربه می‌کردند و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب آزادگان، آزموده ترین سربازان انقلاب هستند.