تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3750061
شناسه : 3750061
تاریخ :
اپل دانگرید به iOS 17.6 را غیرممکن کرد اقتصاد ایران: کاربران iOS 17.6.1 یا جدیدتر دیگر نمی‌توانند به iOS 17.6 دانگرید کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اپل پس از انتشار iOS 17.6.1 برای کاربران آیفون و آیپد در هفته‌ی گذشته، اکنون دانگرید به iOS 17.6 را متوقف کرده است. کاربران آیفون و آیپد که از نسخه‌ی جدیدتر iOS استفاده می‌کنند، دیگر نمی‌توانند به نسخه‌ی قبلی سیستم‌عامل بازگردند.

iOS 17.6 که در ۲۹ جولای (۸ مرداد) منتشر شد، ویژگی جدیدی به نام Catch Up را برای تماشای مسابقات ورزشی در اپل تی‌وی معرفی کرد. با این ویژگی، کاربران می‌توانند مجموعه‌ای از کلیپ‌های برجسته از آن‌چه قبلاً در طول بازی اتفاق افتاده است را تماشا کنند.

iOS 17.6.1 در ۷ آگوست (۱۷ مرداد) با رفع باگ‌ها و وصله‌های امنیتی منتشر شد. این به‌روزرسانی نقص در فعال یا غیرفعال کردن قابلیت Advanced Data Protection را برطرف کرد.

اپل می‌گوید که باگ Advanced Data Protection در iOS 17.6 تعداد کمی از کاربران را تحت تاثیر قرار داد. اگر کاربری تلاش می‌کرد این قابلیت را فعال کند، یک پیام خطا به او نشان داده می‌شد.

مقالات مرتبط
  • بتای ششم iOS 18 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد؛ تمام تغییرات جدید
  • نگاه نزدیک زومیت به iOS 18؛ اندرویدی‌ترین آپدیت آیفون؟ [تماشا کنید]

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، دانگرید به نسخه‌های قدیمی‌تر iOS تکنیکی است که اغلب توسط افرادی که آیفون و آیپد خود را جیلبریک می‌کنند، استفاده می‌شود. دانگرید به نسخه‌ی قبلی iOS می‌تواند برای کاربرانی که پس از ارتقا به جدیدترین نسخه‌ی iOS با باگ‌های جدی مواجه می‌شوند، مفید باشد.

اگر آیفون یا آیپد شما بتای iOS 18 را اجرا می‌کند، کماکان می‌توانید به iOS 17.6.1 دانگرید کنید.