تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750057
شناسه : 3750057
تاریخ :
قیمت برنج در فصل برداشت مناسب نیست اقتصاد ایران: ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که قیمت برنج در فصل برداشت مناسب نیست، گفت: دخل و خرج کشاورزان نمی خواند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوی الهی، آن را کلید و رمز همه خوشبختی‌ها ذکر کرد و گفت: کلید اتصال به ولایت و بهشت، تقوا است و سعادت و خوشبختی را نصیب می‌کند.

وی با بیان این که تقوا و رعایت حلال و و حرام امری ضروری است با اشاره به فصل گرما و نوبت بندی خاموشی برق گفت: اگر در مصرف برق مدیریت و صرفه‌جویی کنیم هیچ خانواده و یا بیمارستانی دچار خاموشی نمی‌شود.

آیت الله لایینی سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و گفت: آزادگان در بدترین شکنجه‌ها دست ذلت به سوی دشمن دراز نکردند و آبروی ملت را حفظ کردند.

امام جمعه ساری به مناسبت ۲۸ و ۳۱ مرداد اشاره و اضافه کرد: مسجد سنگر است و باید مساجد از حضور نسل جوان و نوجوان پرشور باشد و نباید مسجد از ما شاکی باشد.

وی با اظهار اینکه صنعت دفاعی افتخار بزرگی را برای کشور. رقم زده است، گفت: بخشی از بازدارندگی‌ها به برکت صنعت دفاعی است که دشمن جرأت چپ نگاه کردن به ملت و کشور ما را ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به درخشش ورزشکاران در المپیک اشاره و از آنان تقدیر کرد و در بخشی از سخنانش به قیمت برنج اشاره کرد و گفت: قیمت برنج در فصل برداشت خوب و مناسب نیست و خرج‌و دخل کشاورزان نمی‌خواند.

آیت الله لایینی از مسؤولان خواست تا برنامه ریزی کنند و جلوی ضرر کشاورزان را بگیرند وگفت: کشاورزان از فروش برنج به واسطه‌ها جلوگیری کنند و دولت و مسؤولان کارشناسی درستی داشته باشند.

امام جمعه ساری به بررسی کابینه و وزرای پیشنهادی توسط مجلس اشاره کرد و گفت: در عین این که باید شایستگی‌ها را بررسی کنند اصل بر همکاری با دولت و رئیس جمهور است و مجلس با دولت همکار باشد و تعامل را سرلوحه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به جنگ روانی دشمن گفت: دشمن می‌خواهد با جنگ روانی ملت را بترساند درحالی که طبق منطق امام حسین (ع), دست تسلیت و ذلت به سوی آمریکا دراز نمی‌کند و دست هرکسی که به نشانه تسلیم به سمت آمریکا دراز شود را قطع می‌کنیم.