تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3750026
شناسه : 3750026
تاریخ :
۴۰ درصد ظرفیت پارکینگ های مرز مهران تکمیل شد اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: تاکنون ۴۰ درصد ظرفیت پارکینگ های مرز مهران تکمیل شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز جمعه در نشست قرارگاه اربعین فراجا که با حضور سردار شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا و نیروهای فراجا در مرکز مانیتور شهر مهران برگزار شد، اظهار داشت: با وجود زیرساخت‌های ایجاد شده از جمله راه‌ها، سایبان‌ها و جت فن‌ها، مکان‌های استراحت و مراکز خدمات و بهداشتی و امنیتی، استان ایلام در بحث اربعین در سطح ملی جایگاه بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به قدردانی رهبر معظم انقلاب از نیروهای فراجا، گفت: سال گذشته کنگره بزرگ اربعین بسیار باشکوه برگزار شد و رهبر معظم انقلاب از برگزاری این کنگره رضایت داشتند و به تلاش‌های نیروی فراجا اشاره و از آنها قدردانی کردند که این قدردانی بهترین مدال افتخاریست که برگردن نیروهای خدوم این مجموعه آویخته شده است.

بهرام‌نیا افزود: در مهران ظرفیت ۴۰۰ هزار خودرو مهیا شده است و تاکنون ۴۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌ها تکمیل شده و ۶۰ درصد خالی است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام ادامه داد: به‌دلیل ظرفیت‌های زیادی که برای پارک خودروها در مهران مهیا شده از زوار خواستاریم حتی‌الامکان با وسایل نقلیه شخصی به مهران بیایند.

استاندار ایلام با تاکید بر انسجام و هماهنگی همه کمیته‌های ستاد اربعین استان، گفت: همکاری و هماهنگی بین همه کمیته‌های ستاد اربعین بسیار خوب است و اتحاد و انسجام کمیته‌ها و نیروهای فراجا در خدمات‌رسانی به زوار و برگزاری باشکوه کنگره اربعین بسیار مهم است.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از پایانه شهید سلیمانی، پارکینگ بزرگ اربعین و پایانه شهید رئیسی، گفت: خوشبختانه در گفتگو با زوار، همه از خدمات رضایت داشتند که باید تلاش کرد که خدمات‌دهی تا پایان این کنگره بزرگ ادامه داشته باشد.