تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3749984
شناسه : 3749984
تاریخ :
چمنیان: کافا فرصت بسیار خوبی برای بازیکن‌سازی در فوتبال است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: کافا فرصت بسیار خوبی برای ساختن بازیکنان در آینده است و از افزایش تعداد تیم‌ها استقبال می‌کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان در نشست خبری تورنمنت زیر ۱۷ سال کافا به میزبانی تاجیکستان، اظهار داشت: باید در ابتدا از مسئولان کافا بابت سازماندهی این مسابقات و فدراسیون فوتبال تاجیکستان برای میزبانی تشکر کنم. مشخصا هدف همه تیم‌ها پیشرفت است.

وی افزود: این مسابقات فرصت بسیار خوبی است تا با کسب تجربه و درس گرفتن، برای آینده فوتبال بازیکنان بسیار خوبی بسازیم. هدف نزدیک‌مان نیز آماده شدن برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درخصوص تغییر فرمت مسابقات، توضیح داد: خیلی امیدوارم در آینده تعداد تیم‌های تورنمنت افزایش پیدا کند و با تعداد تیم‌های بیشتری برگزار شود. هر تورنمنت و مسابقه‌ای فرصتی برای پیشرفت است و با دیدگاه استفاده از این فرصت در کافا حاضر شدیم.

چمنیان اضافه کرد: فلسفه تیم ما این است و ذهنیت مثبتی از سبک جدید برگزاری مسابقات داریم. امیدوارم فضای جدید به ما و سایر تیم‌ها کمک کند و در نهایت این ۶ تیم و سایر تیم‌هایی که شاید فرصت حضور در کافا را به دست می‌آورند به توسعه فوتبال آسیا کمک کنند. همه به یکدیگر احترام می‌گذاریم زیرا فرصت پیشرفت را برای هم فراهم می‌کنیم. این می‌تواند بزرگ‌ترین دست‌آورد مسابقات باشد.