تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749981
شناسه : 3749981
تاریخ :
رسیدگی به والدین بزرگترین پاداش الهی را دارد اقتصاد ایران: بیجار_ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رسیدگی و خدمت به والدین بزرگترین اجر و پاداش الهی را دارد و فردی که به والدین خدمت می‌کند خوشبخت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح جمعه در جمع مردم روستای سید حسین از توابع شهرستان بیجار اظهار کرد: انسان‌ها همواره برای حاجات و درخواست‌های خود به ائمه اطهار متوسل می‌شوند.

وی افزود: در روایات آمده است که انسان در بیان حاجات خود باید دقت کند و درخواست‌های نامعقول نداشته باشد.

وی ادامه داد: رو انداختن به انسان کریم انسان را کوچک نمی‌کند و امام حسن مجتبی و حضرت معصومه کریم و کریمه اهل بیت هستند و توسل به اهل بیت برای دریافت خواسته و حاجت از خداوند امری معقول است.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه خانواده باید برای تقویت ابعاد معنوی و سبک زندگی اسلامی بکوشد، عنوان کرد: بنیان خانواده اهمیت زیادی دارد و برای رفع مشکلات خانواده باید تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: رسیدگی و خدمت به والدین بزرگترین پاداش و اجر را در نزد خداوند متعال دارد و انسانی که به والدین خود خدمت می‌کند بسیار خوشبخت است.

وی اعلام کرد: دینداری بعضاً در مستحبات است و همین احترام به والدین بزرگترین مستحبات است.

حجت الاسلام پورذهبی عنوان کرد: انسان دیندار و جوانمرد جزو افرادی هستند که می‌توان از آنها در خواست کرد و یاری جست.

وی اعلام کرد: جوانمرد کسی است که بر مبنای توان خویش روی کسی را زمین نمی‌اندازد و در روایات از افراد جوانمرد بسیار یاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به دیگر ویژگی‌های افراد جوانمرد اشاره و بیان کرد: جوانمرد کسی است که با زبان خود دیگران را نمی‌رنجاند و با خانواده و فرزندان خود به نیکی رفتار می‌کند.