تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749980
شناسه : 3749980
تاریخ :
افتتاح مجموعه‌ ورزشی شادی‌آفرین برای کودکان حسین‌آباد اقتصاد ایران: سنندج_ افتتاح مجموعه ورزشی شهر حسین‌آباد که با ۷۰ روز کار به ثمر نشست، نشاط را روانه دل‌های کودکان و نوجوانان حسین‌آباد کرد و روزهایی شادی‌آفرین را پیش‌رویشان رقم زد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: طرح‌ها و پروژه‌های بسیاری در کردستان افتتاح شد که هرکدام از آنها این استان را به توسعه و پیشرفت نزدیک‌تر کرد و روزهایی پرامید را برای مردمان این دیار به ارمغان آورد.

از طرح‌های عمرانی شهری گرفته تا پروژه‌های روستایی همگی بیانگر عزم جزم مسوولانی است که برای توسعه و پیشرفت این استان در تلاشند.

عصر پنج‌شنبه در شهر حسین‌آباد از توابع شهرستان سنندج با حضور جمعی از مسؤولان و مردم ۲ پروژه که آئین آن تا شامگاه به طول انجامید، افتتاح شد.

افتتاح مجموعه‌ای ورزشی شادی‌آفرین روزهای کودکان حسین‌آباد

رفع نقاط حادثه‌خیز در حسین‌آباد

پروژه واریانت حسین آباد محور دیواندره دهگلان به منظور رفع نقاط حادثه خیز این محور یکی از این طرح‌ها بود که به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای اجرای این پروژه در مجموع ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرزاد حسنی اذعان کرد: این نقطه به دلیل قوسی که داشت موجب واژگونی خودروها می‌شد که با تأمین اعتبار و هزینه ۱۴ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی اجرا شد.

افتتاح مجموعه‌ای ورزشی شادی‌آفرین روزهای کودکان حسین‌آباد

وی اضافه کرد: در مجموع ۱۶ نقطه حادثه خیز در سطح استان وجود دارد که برنامه‌ریزی برای رفع این نقاط انجام گرفته و در راستای رفع این ۱۶ نقطه حادثه خیز در سطح استان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بخش عمده این اعتبار از طریق سازمان راهداری و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

افتتاح مجموعه ورزشی حسین‌آباد در ۷۰ روز

پروژه دیگری که غروب پنج‌شنبه با حضور مردم شهر حسین‌آباد افتتاح شد، پروژه مجموعه ورزشی شهرداری حسین‌آباد بود که این پروژه ۷۰ روز پیش کلنگ‌زنی و امروز با تلاش و پیگیری فرماندار و شهردار کلنگ‌زنی شد، پروژه‌ای که به گفته استاندار کردستان، از استانداردترین زمین‌های مینی فوتبال در سطح استان است.

اسماعیل زارعی کوشا خاطر نشان کرد: امروز ۱۸.۵ میلیارد تومان پروژه در بخش حسین‌آباد شهرستان سنندج به بهره‌برداری رسید و ۱۵.۵ میلیارد پروژه دیگر هم برای امسال در این شهر تعریف شده است.

افتتاح مجموعه‌ای ورزشی شادی‌آفرین روزهای کودکان حسین‌آباد

وی تصریح کرد: شهرداری حسین آباد نیز حدود ۷ میلیارد تومان پروژه اجرا کرده‌اند.

در واقع افتتاح ۲ پروژه حوزه راه و ورزش در شهر حسین‌آباد این شهر را در مسیر توسعه قرار داد.

زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی روباز شهرداری حسین‌آباد و واریانس محور دیواندره دهگلان در شهر حسین‌آباد به ثمر نشست و منجر به شادمانی مردم این شهر شد که در آئین افتتاح پروژه حضور یافتند.

افتتاح مجموعه‌ای ورزشی شادی‌آفرین روزهای کودکان حسین‌آباد

گرچه این پروژه‌ها زمینه توسعه شهر حسین آباد است اما مردم این شهر مطالباتی داشتند که به گفته امام جمعه حسین‌آباد مردم این شهر خواهان درمانگاه و تأمین آب شرب سالم هستند.

مطالبات مردم حسین‌آباد مورد توجه مسؤولان باشد

ماموستا روحانی اذعان کرد: در زمینه رفع مشکل آب اقدامات لازم انجام گرفته چاه در حال تکمیل و انتظار می‌رود هرچه زودتر زمینه اجرا و اتمام پروژه درمانگاه حسین آباد با تلاش و جدیت مسؤولان مهیا شود.

افتتاح مجموعه‌ای ورزشی شادی‌آفرین روزهای کودکان حسین‌آباد

وی اظهار کرد: رفع مشکل اراضی اوقافی در حسین آباد نیز دیگر مطالبه جدی مردم است که امیدواریم هرچه زودتر زمینه رفع این مشکل هم فراهم شود.

امام جمعه حسین‌آباد خاطر نشان کرد: شهر حسین‌آباد با وجود داشتن کودکان و نوجوانان با استعداد توانایی تبدیل شدن به یکی از قطب‌های ورزشی در استان و حتی کشور را دارد و توجه به آنها به پرورش نخبه‌های ورزشی در استان کردستان می‌انجامد.

افتتاح مجموعه‌ای ورزشی شادی‌آفرین روزهای کودکان حسین‌آباد

خوشحالی کودکان و خانواده‌های حسین‌آبادی را می‌شد با حضور پرشورشان در این افتتاحیه‌ها دید، آئینی که مردم حسین‌آباد با میزبانی از مسؤولان افتتاح طرح‌هایشان را با اجرای برنامه دف نوازی جشن گرفتند و قرار گرفتن این شهر بر روی ریل توسعه را خواستار شدند.

گرچه اجرای این پروژه‌ها شهر حسین‌آباد از توابع بخش حسین‌آباد را در مسیر توسعه قرار داد اما مطالبات مردم این شهر در رفع مشکلات شهرشان بیانگر تلاش بیشتر مسؤولان است که نیاز است با برنامه‌ریزی و اختصاص بودجه لازم به ثمر بنشیند.