تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3749958
شناسه : 3749958
تاریخ :
دیپلمات ایرانی: حمایت از فلسطین تلاش برای تحقق حقوق آنها است اقتصاد ایران: رئیس دفتر حفاظت از منافع ایران در مصر با اشاره به اینکه حمایت ایران از فلسطین تلاش برای تحقق حقوق آنها است، تاکید کرد: حق پاسخگویی ایران به نتانیاهو و قبیله او محفوظ خواهد ماند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، محمد حسین سلطانی فرد، رئیس دفتر حفاظت از منافع ایران در مصر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با تاکید بر حمایت ایران از محور مقاومت نوشت: حمایت ایران از محور مقاومت و‌ ملت فلسطین تلاش برای تحقق حقوق مشروع آنها است. اگر مقاومت آتش بس و بازگشت آوارگان را به عنوان خونخواهی و ثمره شهادت هنیه می‌پذیرند ایران می‌تواند در این مرحله از حق خونخواهی برای نجات ملت فلسطین گذشت کند. 

سلطانی فرد با اشاره به اینکه همه می‌دانیم‌ نتانیاهو و صهیونیست‌ها در طول تاریخ مورد اعتماد نبوده و نیستند، گفت: این قوم حتی با خداوند جنگیده‌اند و بدعهدی نموده‌اند. عدم مشارکت حماس در مذاکرات دوحه موضعی قاطع و درست است. 

رئیس دفتر حفاظت از منافع ایران در مصر با بیان اینکه اگر در صحنه و میدان جنگ خاتمه پذیرفت می‌توان برای آینده اندیشه نمود، افزود: اما حق پاسخگویی ایران به نتانیاهو و قبیله او محفوظ خواهد ماند.

سلطانی فرد ادامه داد: در دنیای سیاست قوانین جنگل حاکم است. در جنگل اگر بخواهی با گرگ و یا هر حیوان درنده‌ای روبرو شوید حتما باید مسلح باشید. با خوی درندگی نمی‌توان مذاکره نمود. نتانیاهو، صهیونیست‌ها و رهبران آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان ،کانادا، ایتالیا و استرالیا حیوانات درنده جنگل هستند.

انتهای پیام/