تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3749950
شناسه : 3749950
تاریخ :
حمایت رییس فراکسیون امنیت انرژی از وزیر پیشنهادی نفت اقتصاد ایران: رئیس فراکسیون امنیت انرژی و منابع معدنی مجلس وزیر پیشنهادی نفت را فردی متخصص و از بدنه صنعت نفت خواند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، زینب قیصری در آستانه برگزاری جلسات رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهور در گفت‌وگویی با اشاره به معرفی «محسن پاک‌نژاد» به عنوان وزیر پیشنهادی نفت تصریح کرد: بررسی سوابق وی نشان می‌دهد که او فردی متخصص و از بدنه صنعت نفت بوده و در این صنعت رشد کرده است.

وی افزود: در کارنامه فعالیت‌های پاکنژاد معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، معاون مدیرعامل شرکت نفت در امور تولید و عضویت در هیات مدیره شرکت ملی نفت دیده می‌شود که نشان می‌دهد وی سابقه مدیریت کلان در صنعت نفت را دارد.

قیصری به جلسه برگزار شده با وزیر پیشنهادی نفت اشاره کرد و گفت: در این جلسه دغدغه پرسنل سخت‌کوش صنعت نفت به وی منتقل شد و وزیر پیشنهادی نفت قول داد به وعده‌های خود برای حمایت از پرسنل و جبران ناملایماتی‌های گذشته اقدام کند.

رئیس فراکسیون امنیت انرژی و منابع معدنی مجلس گفت: رفع ناترازی انرژی و افزایش تولید نفت و گاز برای تقویت حضور در بازار جهانی از محوری‌ترین اولویت‌های پاک‌نژاد بوده که برای آنها نیز برنامه ارائه کرده است.