تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749929
شناسه : 3749929
تاریخ :
۹ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز شلمچه مستقر هستند اقتصاد ایران: شلمچه - دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۹ دستگاه اتوبوس آمبولانس از مراکز سراسر کشور اکنون در مرز شلمچه مستقر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، افشین دریانبرد صبح امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، تعداد ۱۴ عدد کانکس پایگاه موقت فوریت‌های پزشکی و ۶ اتاق سرد برای مقابله با گرمازدگی زائران در مسیر شلمچه مستقر شد.

دریانبرد افزود: از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه منطقه صفر مرزی با فاصله در هر چند کیلومتر یک آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس مستقر شده است و ۱۴ پایگاه موقت اورژانس به صورت کانکس با تجهیزات کامل به صورت ۲۴ ساعته برای خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) مستقر هستند.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۴ دستگاه آمبولانس، ۹ دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه خودروی پشتیبانی، یک دستگاه EOC سیار ،۸ دستگاه موتورلانس با هماهنگی سازمان اورژانس کشور از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در نقطه مرزی شلمچه حاضر شدند و در این ایام به زائران سید و سالار شهیدان در حال ارائه خدمات رسانی هستند.

دبیر ستاد اربعین از درمان سرپایی، بستری موقت و امکان اعزام به بیمارستان‌ها به عنوان خدمات قابل ارائه اورژانس به زائران مستقر در مرز شلمچه عنوان کرد.