تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749897
شناسه : 3749897
تاریخ :
۲۰ هزار مددجو در طرح اوقات فراغت از ۸ استان کشور بازدید می‌کنند اقتصاد ایران: همدان- مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد کشور گفت: در تابستان ۱۴۰۳ در طرح اوقات فراغت ۲۰ هزار مددجوی کمیته امداد درقالب اردوهای فرهنگی از ۸ استان کشور بازدید می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین زمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح اوقات فراغت کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: تابستان ۱۴۰۳ در طرح اوقات فراغت تعداد ۲۰ هزار نفر مددجوی کمیته امداد در کل کشور به ۸ استان میزبان اردوها اعزام می‌شوند.

وی افزود: پیش‌بینی کردیم در استان همدان نیز ۲ هزار مددجو در قالب ۱۰ دوره اردویی بازدید داشته باشند.

مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد با اشاره به اهداف این اردوها گفت: در این اردوها ۲ هدف عمده را دنبال می‌کنیم، در حوزه معنویت تبیین مسائل دینی و اصول اعتقادی مددجویان را رشد می‌دهیم.

زمانیان خاطرنشان کرد: در حوزه آموزشی نیز با تخصصی محور کردن اردوها مهارت‌های تخصصی آموزشی از جمله تحصیلی را به عنوان دیگر اهداف دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این اردوها در قالب اسناد بالادستی کمیته امداد کشور برگزار می‌شود، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم در پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ در ۸ استان کشور میزبان مددجویان خود باشیم.

مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد کشور عنوان کرد: در این اردوها تیم‌های در قالب برون‌سپاری با ما همکاری دارند و آموزش‌ها حضوری را به مددجویان انجام می‌دهند.