تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749885
شناسه : 3749885
تاریخ :
گروه های مردمی استان فارس در کشور سرآمد هستند اقتصاد ایران: شیراز- استاندار فارس با بیان اینکه فعالان گروه های مردمی در استان فارس سرآمد و شناخته شده است، گفت: گروه های مردمی فارس، وجود خودشان را صرف هم نوعان خود کرده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه شب گذشته در گردهمایی نمایندگان تشکل‌های مردمی فارس با بیان اینکه فعالان گروه‌های مردمی در استان فارس سرآمد و شناخته شده است، گفت: گروه‌های مردمی فارس، وجود خودشان را صرف هم نوعان خود کرده‌اند.

وی با اشاره به سیره و رفتار پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)، ادامه: با جست جو در فرمایشات پیام اکرم (ص) و همه ائمه معصومین علیهم السلام، بعد از انجام واجبات الهی، بالاترین کاری که به آن سفارش شده است خدمت به خلق است که مورد پسند و عنایت خداوند متعال نیز هست.

ایمانیه با بیان اینکه از عده‌ای مردم متکبرانه و با غرور صرفاً به فکر خود و منافع شخصی خویش هستند، گفت: در مقابل نیز عده‌ای نیز متواضعانه و دغدغه مند به رفع نیازهای دیگران و گره گشایی از مشکلات آنان گام بر می‌دارند.

استاندار فارس در ادامه با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که الگوی جامعه بشریت است همواره در عمل به آموخته است که ابتدا به فکر همسایه خود باشیم سپس به مسائل خود بیاندیشیم، اظهار داشت: گروه‌های مردمی با همت ارزشمند و تلاش‌های مجدانه این دستور را اجرایی کردند.

وی تصریح کرد: یقین بدانید قدم‌هایی که در این زمینه بر می‌دارید در گره گشایی از مشکلات زندگی شخصی شما قطعاً مؤثر است.